Dorota Kika
Consent mode – o co chodzi ze zgodami użytkowników na wykorzystanie plików cookie?
Nagranie z dnia 8 lutego 2024 - Rozgrzewka przed semWAW#2 – startup edition

Poziom: podstawowy
Consent mode – o co chodzi ze zgodami użytkowników na wykorzystanie plików cookie?
Podczas webinaru od podstaw opowiem m.in.: czym jest consent mode i dlaczego na ten temat mówi się coraz głośniej? Pomówmy również o tym, do czego nam, jako właścicielom stron internetowych może się to przydać? W jaki sposób to wdrożyć i jak wpłynie to na dane, które zbieramy?
Inne nagrania tego autora
Atrybucja – czyli dlaczego 4 narzędzia pokażą nam różne dane o tych samych zakupach? (CRM, Google Ads, GA4, Meta Ads)
Dorota Kika - Senior SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 28

Zmodyfikuj GA4 pod swoje potrzeby – czyli jak stworzyć raporty, których nie ma – Biblioteka, modyfikowanie menu, wprowadzenie do eksploracji
Dorota Kika - Senior SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 21

Inne nagrania z tego webinaru
Koszt pominięcia SEO i UX przy tworzeniu strony. Jak uniknąć strat dla Twojego StartUp’u?
Michał Borzyszkowski - Menadżer działu Technical SEO w widoczni
Consent mode – o co chodzi ze zgodami użytkowników na wykorzystanie plików cookie?

Jak agregować dane biznesowe i marketingowe, aby podejmować trafne decyzje dla Twojego startupu?
Alina Lysychkina - Head of Growth w adcookie oraz TOP-3% Growth Mentor
Rozgrzewka przed semWAW#2 – startup edition

Inne nagrania z kategorii
Migracja – czy na pewno musi być groźna dla Twojego SEO?
Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

Po co RAG’ować swojego bloga pod SEO? Jak przenosić pytania z PAA (people also ask) do bloga w oparciu o semantykę Twoich treści?
Adrian Pakulski - Właściciel w Paq Studio
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

AI Overviews vs Google Ads – jak nowy format wyników wyszukiwania wpłynie na reklamodawców?
Tomasz Gniecki - SEM & Analytics Specialist w Delante
Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

Dlaczego Twoje konwersje w Google Ads się nie zgadzają? Odsłaniamy kulisy atrybucji z tagu Google i GA4
Marcin Kosmacz - Senior Performance Ads Specialist w Up Blue
Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG
