Dorota Kika
Atrybucja – czyli dlaczego 4 narzędzia pokażą nam różne dane o tych samych zakupach? (CRM, Google Ads, GA4, Meta Ads)
Nagranie z dnia 7 listopada 2024 - Pomówmy o marketingu odc. 28

Poziom: podstawowy/średnio zaawansowany
Atrybucja – czyli dlaczego 4 narzędzia pokażą nam różne dane o tych samych zakupach? (CRM, Google Ads, GA4, Meta Ads)
Google Ads widzi jedno, Analytics drugie a CRM trzecie. Podczas webinaru opowiem w jaki sposób zbierane są dane o konwersjach, jak należy je interpretować, czym jest atrybucja i jak możemy wyjaśnić rozjazdy w liczbie konwersji w poszczególnych narzędziach.
Inne nagrania tego autora
Consent mode – o co chodzi ze zgodami użytkowników na wykorzystanie plików cookie?
Dorota Kika - Senior SEM Expert w DevaGroup
Rozgrzewka przed semWAW#2 – startup edition

Zmodyfikuj GA4 pod swoje potrzeby – czyli jak stworzyć raporty, których nie ma – Biblioteka, modyfikowanie menu, wprowadzenie do eksploracji
Dorota Kika - Senior SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 21

Inne nagrania z tego webinaru
Programmatic Pages – zrób to sam! (Case study Landingi.com)
Błażej Abel - CEO & FOUNDER w Landingi.com
Pomówmy o marketingu odc. 28

Czego Quebonafide, sanah i Friz mogą nauczyć marketerów B2B?
Mateusz Buczkowski - Marketing Manager w Casbeg
Pomówmy o marketingu odc. 28

Inne nagrania z kategorii
Jak przygotować kampanie last minute i trafić w świąteczne intencje zakupowe?
Krystian Kubrak - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 41

Cele niestandardowe w Google Ads. Twoje narzędzie optymalizacyjne w dobie automatyzacji!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 38

Techniki SEO w e-commerce – co naprawdę działa? Praktyczne podejście bez buzzwordów
Katarzyna Baranowska - Wiceprezes Zarządu w FoxStrategy
Pomówmy o marketingu odc. 37

Linkowanie wewnętrzne – wyzwania i popularne błędy
Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 42
