Błażej Abel
Programmatic Pages – zrób to sam! (Case study Landingi.com)
Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!
Wróć do wszystkich webinarówPoziom: średnio zaawansowany
Programmatic Pages – zrób to sam! (Case study Landingi.com)
Podczas webinaru zaprezentujemy jak zrealizowaliśmy pomysł, który powstał podczas jednej z burz mózgów, która miała na celu znalezienie szybkiego growth hack'u zwiększającego ilość rejestracji do Landingi. Krok po kroku przejdziemy od pomysłu, przez zebranie danych, design, publikację i analizę danych oraz podzielimy się wnioskami jakie z tego projektu wyciągnęliśmy. Postaramy się aby zaprezentowany proces można było traktować jako uniwersalny przewodnik krok po kroku jak to zrobić samemu (albo prawie samemu:)).
Inne nagrania z tego webinaru
Atrybucja – czyli dlaczego 4 narzędzia pokażą nam różne dane o tych samych zakupach? (CRM, Google Ads, GA4, Meta Ads)
Dorota Kika - Senior SEM Expert w DevaGroup
Programmatic Pages – zrób to sam! (Case study Landingi.com)
Czego Quebonafide, sanah i Friz mogą nauczyć marketerów B2B?
Mateusz Buczkowski - T-Shaped Marketer & Marketing Trainer w
Pomówmy o marketingu odc. 28
Inne nagrania z kategorii
Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?
Karolina Purłan-Leśniak - Współwłaścicielka firmy consultingowej w Performance Digital
Pomówmy o marketingu odc. 30
Czego Quebonafide, sanah i Friz mogą nauczyć marketerów B2B?
Mateusz Buczkowski - T-Shaped Marketer & Marketing Trainer w
Pomówmy o marketingu odc. 28
Perpetuum mobile, czyli jak opinie nakręcają marketing
Maks Mielhorski - Head of Marketing & Partnerships w TrustMate
Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome
W jaki sposób fluktuacje na giełdzie walut mogą wpływać na przychody i inne wskaźniki analityczne widoczne w GA4?
Joanna Horoszko - Digital Analytics Team Leader w Sempai
Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome