Błażej Abel

Programmatic Pages – zrób to sam! (Case study Landingi.com)

Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!

Wróć do wszystkich webinarów
blazej abel
Błażej Abel - CEO & FOUNDER w Landingi.com
Poziom: średnio zaawansowany
Programmatic Pages – zrób to sam! (Case study Landingi.com)

Podczas webinaru zaprezentujemy jak zrealizowaliśmy pomysł, który powstał podczas jednej z burz mózgów, która miała na celu znalezienie szybkiego growth hack'u zwiększającego ilość rejestracji do Landingi. Krok po kroku przejdziemy od pomysłu, przez zebranie danych, design, publikację i analizę danych oraz podzielimy się wnioskami jakie z tego projektu wyciągnęliśmy. Postaramy się aby zaprezentowany proces można było traktować jako uniwersalny przewodnik krok po kroku jak to zrobić samemu (albo prawie samemu:)).

Inne nagrania z tego webinaru

15.09.2024

Atrybucja – czyli dlaczego 4 narzędzia pokażą nam różne dane o tych samych zakupach? (CRM, Google Ads, GA4, Meta Ads)

Dorota Kika - Senior SEM Expert w DevaGroup

Programmatic Pages – zrób to sam! (Case study Landingi.com)

dorota kika
07.11.2024

Czego Quebonafide, sanah i Friz mogą nauczyć marketerów B2B?

Mateusz Buczkowski - T-Shaped Marketer & Marketing Trainer w

Pomówmy o marketingu odc. 28

mateusz buczkowski webinar

Inne nagrania z kategorii

05.12.2024

Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?

Karolina Purłan-Leśniak - Współwłaścicielka firmy consultingowej w Performance Digital

Pomówmy o marketingu odc. 30

karolina purlan lesniak
07.11.2024

Czego Quebonafide, sanah i Friz mogą nauczyć marketerów B2B?

Mateusz Buczkowski - T-Shaped Marketer & Marketing Trainer w

Pomówmy o marketingu odc. 28

mateusz buczkowski webinar
03.10.2024

Perpetuum mobile, czyli jak opinie nakręcają marketing

Maks Mielhorski - Head of Marketing & Partnerships w TrustMate

Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome

maks mielhorski
03.10.2024

W jaki sposób fluktuacje na giełdzie walut mogą wpływać na przychody i inne wskaźniki analityczne widoczne w GA4?

Joanna Horoszko - Digital Analytics Team Leader w Sempai

Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome

joanna horoszko sempai

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Scroll to Top