Mateusz Buczkowski
Czego Quebonafide, sanah i Friz mogą nauczyć marketerów B2B?
Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!
Wróć do wszystkich webinarówPoziom: średnio zaawansowany
Czego Quebonafide, sanah i Friz mogą nauczyć marketerów B2B?
Czy Quebonafide, sanah czy Friz mogą być nauczycielami marketingu dla właścicieli firm B2B? Okazuje się, że... tak! Na podstawie własnych doświadczeń w pracy z influencerami i artystami, a także z firmami ze świata B2B, wskażę liczne analogie, które łączą te uniwersa i podpowiem, jak skuteczniej robić marketing B2B.
Inne nagrania tego autora
Vertical video marketing w świecie SEO: jak rolki, shorty i tiktoki mogą wspierać pozycjonowanie?
Mateusz Buczkowski - T-Shaped Marketer & Marketing Trainer w
Pomówmy o marketingu odc. 20
Inne nagrania z tego webinaru
Atrybucja – czyli dlaczego 4 narzędzia pokażą nam różne dane o tych samych zakupach? (CRM, Google Ads, GA4, Meta Ads)
Dorota Kika - Senior SEM Expert w DevaGroup
Czego Quebonafide, sanah i Friz mogą nauczyć marketerów B2B?
Programmatic Pages – zrób to sam! (Case study Landingi.com)
Błażej Abel - CEO & FOUNDER w Landingi.com
Pomówmy o marketingu odc. 28
Inne nagrania z kategorii
Google Analytics 4 w content marketingu: jak sprawdzić, czy Twoje treści są skuteczne?
Karolina Purłan-Leśniak - Współwłaścicielka firmy consultingowej w Performance Digital
Pomówmy o marketingu odc. 30
Perpetuum mobile, czyli jak opinie nakręcają marketing
Maks Mielhorski - Head of Marketing & Partnerships w TrustMate
Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome
W jaki sposób fluktuacje na giełdzie walut mogą wpływać na przychody i inne wskaźniki analityczne widoczne w GA4?
Joanna Horoszko - Digital Analytics Team Leader w Sempai
Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome
Brand Proof – od czego zacząć SEO?
Marcin Żmuda - Head of SEO w Orion Media Group
Rozgrzewka przed semWAW#3 – startups welcome