Krystian Kubrak
Jak przygotować kampanie last minute i trafić w świąteczne intencje zakupowe?
Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!
Wróć do wszystkich webinarów
Poziom: podstawowy/średnio zaawansowany
Jak przygotować kampanie last minute i trafić w świąteczne intencje zakupowe?
Podczas webinaru pokażę, jak stworzyć skuteczne kampanie Google Ads last minute, które trafią prosto w świąteczne intencje zakupowe. Dowiesz się, jak wykorzystać sezonowe frazy, podkreślić pilność zakupu i zadbać o detale, które zdecydują o konwersji. Porozmawiamy o ekspresowym remarketingu, optymalizacji ofert i reklam, które wyróżnią się w świątecznym zgiełku. Zapisz się i sięgnij po praktyczne wskazówki, które możesz wdrożyć od razu po webinarze.
Inne nagrania tego autora
Out of Office, ale kampania działa – jak zaplanować Google Ads na czas urlopu?
Krystian Kubrak - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

Inne nagrania z tego webinaru
Automatyzuj SEO, albo giń
Łukasz Walczuk - Konsultant i strateg SEO / Content w Łukasz Walczuk Consulting & Strategia
Jak przygotować kampanie last minute i trafić w świąteczne intencje zakupowe?

Jak zadbać o skuteczność treści marketingowych wykorzystując ich recycling?
Łukasz Kosuniak - B2B Marketing Consultant w Business Marketer
Jak przygotować kampanie last minute i trafić w świąteczne intencje zakupowe?

Inne nagrania z kategorii
Cele niestandardowe w Google Ads. Twoje narzędzie optymalizacyjne w dobie automatyzacji!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 38

Techniki SEO w e-commerce – co naprawdę działa? Praktyczne podejście bez buzzwordów
Katarzyna Baranowska - Wiceprezes Zarządu w FoxStrategy
Pomówmy o marketingu odc. 37

Linkowanie wewnętrzne – wyzwania i popularne błędy
Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 42

E-book, czyli jak zamienić pomysł w czyn?
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Jak przygotować kampanie last minute i trafić w świąteczne intencje zakupowe?
