Krystian Kubrak
Jak przygotować kampanie last minute i trafić w świąteczne intencje zakupowe?
Nagranie z dnia 27 listopada 2025 - Pomówmy o marketingu odc. 41

Poziom: podstawowy/średnio zaawansowany
Jak przygotować kampanie last minute i trafić w świąteczne intencje zakupowe?
Podczas webinaru pokażę, jak stworzyć skuteczne kampanie Google Ads last minute, które trafią prosto w świąteczne intencje zakupowe. Dowiesz się, jak wykorzystać sezonowe frazy, podkreślić pilność zakupu i zadbać o detale, które zdecydują o konwersji. Porozmawiamy o ekspresowym remarketingu, optymalizacji ofert i reklam, które wyróżnią się w świątecznym zgiełku. Zapisz się i sięgnij po praktyczne wskazówki, które możesz wdrożyć od razu po webinarze.
Inne nagrania tego autora
Out of Office, ale kampania działa – jak zaplanować Google Ads na czas urlopu?
Krystian Kubrak - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

Inne nagrania z tego webinaru
Widoczni dla wszystkich – o dostępności w komunikacji marketingowej
Julia Zakrocka - UX & Accessibility Designer w IDEACTO
Pomówmy o marketingu odc. 41

Jak zadbać o skuteczność treści marketingowych wykorzystując ich recycling?
Łukasz Kosuniak - B2B Marketing Consultant w Business Marketer
Pomówmy o marketingu odc. 41

Inne nagrania z kategorii
Współpraca między właścicielami biznesów, specjalistami SEO i deweloperami – dobre praktyki
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Rozgrzewka przed semKRK workshop 2

Czytanie między wierszami vol. 2 – jak kody kulturowe wpływają na decyzje zakupowe w CEE i na Bałkanach
Monika Kosmowska - Head of Business Development w Romania Express
Pomówmy o marketingu odc. 46

Czy Twoja strategia marketingowa uwzględnia AI Act? Czyli jak zrobić szybki audyt prawny marketingu i uniknąć kar
Piotr Kantorowski - Założyciel Kancelarii Prawnej w Kantorowski, Głąb i Wspólnicy
Pomówmy o marketingu odcinek specjalny

Estetyka zgodna z normami. Jak projektować ładnie i dostępne cyfrowo strony www?
Jak przygotować kampanie last minute i trafić w świąteczne intencje zakupowe? - w
Pomówmy o marketingu odc. 43

