Krystian Kubrak
Out of Office, ale kampania działa – jak zaplanować Google Ads na czas urlopu?
Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!
Wróć do wszystkich webinarów
Poziom: podstawowy
Out of Office, ale kampania działa – jak zaplanować Google Ads na czas urlopu?
Wyjeżdżasz na urlop, a Twoje kampanie zostają w "pracy"? Spokojnie – da się to załatwić bez stresu i laptopa stale pod ręką. Podczas webinaru pokażę, jak z wyprzedzeniem zaplanować działania reklamowe, by nie panikować na plaży. Dzięki automatyzacjom, alertom i sprytnemu planowaniu możesz zostawić kampanie Google Ads aktywne, nie martwiąc się o budżet, wyniki czy odrzucone reklamy. Dowiesz się, jak ustawić reguły automatyczne, jak korzystać z harmonogramów i powiadomień oraz jak przygotować własną checklistę SEM-owca na czas urlopu. A na dokładkę – pokażę też, jak stworzyć prosty i użyteczny raport w Looker Studio, który pozwoli Ci mieć wszystko pod kontrolą nawet z hamaka. Będzie praktycznie, lekko i wakacyjnie – idealnie na początek lipca!
Inne nagrania z tego webinaru
Jak mierzyć prawdziwy wpływ działań marketingowych? Wprowadzenie do Marketing Mix Modeling
Aneta Krystosik - Partner w Digitalsharks
Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

Algorytmy i automatyzacja: jak podejść do optymalizacji Google Ads vs Microsoft Advertising
Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl
Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

Inne nagrania z kategorii
Migracja – czy na pewno musi być groźna dla Twojego SEO?
Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

Po co RAG’ować swojego bloga pod SEO? Jak przenosić pytania z PAA (people also ask) do bloga w oparciu o semantykę Twoich treści?
Adrian Pakulski - Właściciel w Paq Studio
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

Zanim powstanie strona… pomyśl o SEO
Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

AI Overviews vs Google Ads – jak nowy format wyników wyszukiwania wpłynie na reklamodawców?
Tomasz Gniecki - SEM & Analytics Specialist w Delante
Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG
