Aneta Krystosik

Jak mierzyć prawdziwy wpływ działań marketingowych? Wprowadzenie do Marketing Mix Modeling

Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!

Wróć do wszystkich webinarów
akrystosik
Aneta Krystosik - Partner w Digitalsharks
Poziom: średnio zaawansowany
Jak mierzyć prawdziwy wpływ działań marketingowych? Wprowadzenie do Marketing Mix Modeling

Chcesz wiedzieć, co naprawdę wpływa na sprzedaż – reklamy, sezonowość, a może ceny? Podczas spotkania opowiem o podejściu, które pomaga mierzyć skuteczność działań marketingowych bazując na danych zagregowanych. To sposób na lepsze decyzje budżetowe i zrozumienie, jak różne kanały – zarówno online, jak i offline – przekładają się na wyniki biznesowe. Idealne rozwiązanie dla tych, którzy chcą wyjść poza standardowe raporty z Google Ads.

Inne nagrania z tego webinaru

17.07.2025

Out of Office, ale kampania działa – jak zaplanować Google Ads na czas urlopu?

Krystian Kubrak - SEM Specialist w DevaGroup

Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

kkubrak kolko 200x200
17.07.2025

Algorytmy i automatyzacja: jak podejść do optymalizacji Google Ads vs Microsoft Advertising

Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl

Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

kinga sroka

Inne nagrania z kategorii

17.07.2025

Out of Office, ale kampania działa – jak zaplanować Google Ads na czas urlopu?

Krystian Kubrak - SEM Specialist w DevaGroup

Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

kkubrak kolko 200x200
17.07.2025

Algorytmy i automatyzacja: jak podejść do optymalizacji Google Ads vs Microsoft Advertising

Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl

Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

kinga sroka
10.04.2025

Content plan budujący Topical Authority

Damian Kiełbasa - Co-founder/CTO w CONTADU (CONTI Sp. z o.o.)

Pomówmy o marketingu odc. 33

damian kielbasa
03.04.2025

Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google

Krzysztof Marzec

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Scroll to Top