Aneta Krystosik

Jak mierzyć prawdziwy wpływ działań marketingowych? Wprowadzenie do Marketing Mix Modeling

Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!

Wróć do wszystkich webinarów
akrystosik
Aneta Krystosik - Partner w Digitalsharks
Poziom: średnio zaawansowany
Jak mierzyć prawdziwy wpływ działań marketingowych? Wprowadzenie do Marketing Mix Modeling

Chcesz wiedzieć, co naprawdę wpływa na sprzedaż – reklamy, sezonowość, a może ceny? Podczas spotkania opowiem o podejściu, które pomaga mierzyć skuteczność działań marketingowych bazując na danych zagregowanych. To sposób na lepsze decyzje budżetowe i zrozumienie, jak różne kanały – zarówno online, jak i offline – przekładają się na wyniki biznesowe. Idealne rozwiązanie dla tych, którzy chcą wyjść poza standardowe raporty z Google Ads.

Inne nagrania z tego webinaru

17.07.2025

Out of Office, ale kampania działa – jak zaplanować Google Ads na czas urlopu?

Krystian Kubrak - SEM Specialist w DevaGroup

Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

kkubrak kolko 200x200
17.07.2025

Algorytmy i automatyzacja: jak podejść do optymalizacji Google Ads vs Microsoft Advertising

Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl

Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

kinga sroka

Inne nagrania z kategorii

29.05.2025

AI Overviews vs Google Ads – jak nowy format wyników wyszukiwania wpłynie na reklamodawców?

Tomasz Gniecki - SEM & Analytics Specialist w Delante

Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

tomasz gniecki
29.05.2025

Dlaczego Twoje konwersje w Google Ads się nie zgadzają? Odsłaniamy kulisy atrybucji z tagu Google i GA4

Marcin Kosmacz - Senior Performance Ads Specialist w Up Blue

Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

Marcin Kosmacz
17.07.2025

Out of Office, ale kampania działa – jak zaplanować Google Ads na czas urlopu?

Krystian Kubrak - SEM Specialist w DevaGroup

Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

kkubrak kolko 200x200
17.07.2025

Algorytmy i automatyzacja: jak podejść do optymalizacji Google Ads vs Microsoft Advertising

Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl

Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

kinga sroka

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry