Aneta Krystosik
Jak mierzyć prawdziwy wpływ działań marketingowych? Wprowadzenie do Marketing Mix Modeling
Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!
Wróć do wszystkich webinarów
Poziom: średnio zaawansowany
Jak mierzyć prawdziwy wpływ działań marketingowych? Wprowadzenie do Marketing Mix Modeling
Chcesz wiedzieć, co naprawdę wpływa na sprzedaż – reklamy, sezonowość, a może ceny? Podczas spotkania opowiem o podejściu, które pomaga mierzyć skuteczność działań marketingowych bazując na danych zagregowanych. To sposób na lepsze decyzje budżetowe i zrozumienie, jak różne kanały – zarówno online, jak i offline – przekładają się na wyniki biznesowe. Idealne rozwiązanie dla tych, którzy chcą wyjść poza standardowe raporty z Google Ads.
Inne nagrania z tego webinaru
Out of Office, ale kampania działa – jak zaplanować Google Ads na czas urlopu?
Krystian Kubrak - SEM Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

Algorytmy i automatyzacja: jak podejść do optymalizacji Google Ads vs Microsoft Advertising
Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl
Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

Inne nagrania z kategorii
AI Overviews vs Google Ads – jak nowy format wyników wyszukiwania wpłynie na reklamodawców?
Tomasz Gniecki - SEM & Analytics Specialist w Delante
Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

Dlaczego Twoje konwersje w Google Ads się nie zgadzają? Odsłaniamy kulisy atrybucji z tagu Google i GA4
Marcin Kosmacz - Senior Performance Ads Specialist w Up Blue
Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

Out of Office, ale kampania działa – jak zaplanować Google Ads na czas urlopu?
Krystian Kubrak - SEM Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

Algorytmy i automatyzacja: jak podejść do optymalizacji Google Ads vs Microsoft Advertising
Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl
Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup
