Aneta Krystosik
Jak mierzyć prawdziwy wpływ działań marketingowych? Wprowadzenie do Marketing Mix Modeling
Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!
Wróć do wszystkich webinarów
Poziom: średnio zaawansowany
Jak mierzyć prawdziwy wpływ działań marketingowych? Wprowadzenie do Marketing Mix Modeling
Chcesz wiedzieć, co naprawdę wpływa na sprzedaż – reklamy, sezonowość, a może ceny? Podczas spotkania opowiem o podejściu, które pomaga mierzyć skuteczność działań marketingowych bazując na danych zagregowanych. To sposób na lepsze decyzje budżetowe i zrozumienie, jak różne kanały – zarówno online, jak i offline – przekładają się na wyniki biznesowe. Idealne rozwiązanie dla tych, którzy chcą wyjść poza standardowe raporty z Google Ads.
Inne nagrania z tego webinaru
Out of Office, ale kampania działa – jak zaplanować Google Ads na czas urlopu?
Krystian Kubrak - Senior SEM Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

Algorytmy i automatyzacja: jak podejść do optymalizacji Google Ads vs Microsoft Advertising
Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl
Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

Inne nagrania z kategorii
E-book, czyli jak zamienić pomysł w czyn?
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Jak mierzyć prawdziwy wpływ działań marketingowych? Wprowadzenie do Marketing Mix Modeling

6 rzeczy o których musisz pamiętać tworząc e-booka
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Jak mierzyć prawdziwy wpływ działań marketingowych? Wprowadzenie do Marketing Mix Modeling

Marketing? To nie wszystko naraz! 5 sprawdzonych sposobów jak go zorganizować
Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY
Jak mierzyć prawdziwy wpływ działań marketingowych? Wprowadzenie do Marketing Mix Modeling

Jak prowadzimy kanał na YouTube, który regularnie generuje B2B leady – bez miliona subów i bez virali?
Michał Dmitrowicz - Szef Marketingu B2B w Podcast Szef Marketingu
Jak mierzyć prawdziwy wpływ działań marketingowych? Wprowadzenie do Marketing Mix Modeling
