Kinga Sroka-Gieparda

Algorytmy i automatyzacja: jak podejść do optymalizacji Google Ads vs Microsoft Advertising

Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!

Wróć do wszystkich webinarów
kinga sroka
Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl
Poziom: podstawowy
Algorytmy i automatyzacja: jak podejść do optymalizacji Google Ads vs Microsoft Advertising

W dynamicznie rozwijającym się świecie... wszyscy wiemy, że nad automatyzacją i algorytmami ciężko zapanować. W wakacyjnym webinarze wezmę na warsztat główne różnice i podobieństwa między Google Ads, a jego mniej popularnym odpowiednikiem z innego ekosystemu - Microsoft Advertising. Zajrzymy za kulisy ustawień, porównamy możliwości obydwóch systemów, a na końcu rozprawimy się z mitami na temat ich skuteczności (bądź jej braku).

Inne nagrania tego autora

27.02.2025

Oszczędność i Google Ads nie chodzą ze sobą w parze? Jak podejść do optymalizacji kosztów i nadal utrzymać efektywność?

Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl

Rozgrzewka przed semKRK – Workshop edition

kinga sroka
25.05.2022

Znajdź swoją kampanię reklamową w GA4, czyli omówienie obszaru roboczego reklamy

Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl

Webinar o Google Analytics 4

kinga sroka
16.11.2022

Google Analytics 4 w małym biznesie

Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl

Google Analytics 4 – Webinar

kinga sroka
06.12.2023

3 rzeczy, których żałuję, że nie wiedziałam wchodząc na zagraniczny rynek w digital marketingu

Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl

Pomówmy o marketingu odc. 23

kinga sroka

Inne nagrania z tego webinaru

17.07.2025

Out of Office, ale kampania działa – jak zaplanować Google Ads na czas urlopu?

Krystian Kubrak - SEM Specialist w DevaGroup

Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

kkubrak kolko 200x200
17.07.2025

Jak mierzyć prawdziwy wpływ działań marketingowych? Wprowadzenie do Marketing Mix Modeling

Aneta Krystosik - Partner w Digitalsharks

Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

akrystosik

Inne nagrania z kategorii

17.07.2025

Out of Office, ale kampania działa – jak zaplanować Google Ads na czas urlopu?

Krystian Kubrak - SEM Specialist w DevaGroup

Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

kkubrak kolko 200x200
17.07.2025

Jak mierzyć prawdziwy wpływ działań marketingowych? Wprowadzenie do Marketing Mix Modeling

Aneta Krystosik - Partner w Digitalsharks

Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup

akrystosik
10.04.2025

Content plan budujący Topical Authority

Damian Kiełbasa - Co-founder/CTO w CONTADU (CONTI Sp. z o.o.)

Pomówmy o marketingu odc. 33

damian kielbasa
03.04.2025

Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google

Krzysztof Marzec

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Scroll to Top