Kinga Sroka-Gieparda
Oszczędność i Google Ads nie chodzą ze sobą w parze? Jak podejść do optymalizacji kosztów i nadal utrzymać efektywność?
Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!
Wróć do wszystkich webinarówPoziom: podstawowy
Oszczędność i Google Ads nie chodzą ze sobą w parze? Jak podejść do optymalizacji kosztów i nadal utrzymać efektywność?
Dobre reklamy to te, które zarówno atrakcyjne dla klientów, jak i efektywne w swoim działaniu. Podczas warsztatów skupimy się na potencjalnych obszarach, które każdy specjalista Google Ads powinien sprawdzić, a także zastanowimy się, jak optymalizować konta zarówno z małym, jak i z dużym budżetem, aby skalować je z myślą o rentowności.
Inne nagrania tego autora
Znajdź swoją kampanię reklamową w GA4, czyli omówienie obszaru roboczego reklamy
Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl
Webinar o Google Analytics 4
Google Analytics 4 w małym biznesie
Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl
Google Analytics 4 – Webinar
3 rzeczy, których żałuję, że nie wiedziałam wchodząc na zagraniczny rynek w digital marketingu
Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl
Pomówmy o marketingu odc. 23
Inne nagrania z tego webinaru
Optymalizacja treści i linkowania wewnętrznego w 2025 roku
Jakub Barabasz - SEO Specialist w DevaGroup
Rozgrzewka przed semKRK – Workshop edition
W gąszczu not setów. Jak poprawić jakość danych o źródłach ruchu w GA4?
Anna Moczulska - Digital Analytics Manager w Conversion
Rozgrzewka przed semKRK – Workshop edition