Łukasz Kosuniak

Jak skutecznie tworzyć i promować treści w małej firmie?

Nagranie z dnia 21 września 2023 - Pomówmy o marketingu odc. 18

lukasz kosuniak kw
Łukasz Kosuniak - B2B Marketing Consultant w Business Marketer
Poziom: średnio zaawansowany
Jak skutecznie tworzyć i promować treści w małej firmie?

Podczas webinaru opowiem, w jaki sposób planować, tworzyć i promować treści marketingowe i sprzedażowe nawet w małej firmie. Tworzenie treści to bardzo skuteczna metoda pozyskiwania klientów. Jednak wiele firm, szczególnie małych uważa, że nie ma odpowiednich zasobów, aby się tym zająć. Dlatego podczas webinaru opowiem o metodach tworzenia treści, które stosuję w swojej jednoosobowej firmie. Pokażę Ci jak wykorzystać recycling treści, aby zwiększyć twoją produktywność i zadbać o spójność tematyczną. Przedstawię Ci też narzędzia, z których korzystam na co dzień, coraz częściej wyposażone w moduły sztucznej inteligencji.

Inne nagrania tego autora

10.02.2022

Zintegrowane lejki marketingowo sprzedażowe B2B

Łukasz Kosuniak - B2B Marketing Consultant w Business Marketer

Pomówmy o marketingu odc. 1

lukasz kosuniak kw
09.02.2023

5 sposobów na wykorzystanie automatyzacji marketingu w małej firmie

Łukasz Kosuniak - B2B Marketing Consultant w Business Marketer

Pomówmy o marketingu odc. 14

lukasz kosuniak kw

Inne nagrania z tego webinaru

21.09.2023

Jak promować usługi na rynku lokalnym?

Aleksandra Dygudaj - Senior SEM Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 18

Aleksandra Dygudaj
21.09.2023

Awansuj swoją markę online

Joanna Ceplin - Założycielka & CEO w Instytut Marki Online i Komunikacji

Pomówmy o marketingu odc. 18

joanna ceplin webinar devagroup

Inne nagrania z kategorii

11.05.2022

Najlepsze strategie remarketingowe dla kampanii w wyszukiwarce (RLSA): o czym warto wiedzieć aby skutecznie je wykorzystać?

Paulina Wiktorska - Specjalista SEM, Owner w wiktorska.pl

(Nie)książkowe rozmowy odc. 4

paulina wiktorska
11.05.2022

Audyt SEO na żywo

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

(Nie)książkowe rozmowy odc. 4

Krzysztof Marzec
13.04.2022

Marketingowa analiza sklepu e-commerce w praktyce

Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee

(Nie)książkowe rozmowy odc. 3

modrzewskikrzysztof
13.04.2022

Planowanie analityki w sklepie internetowym vs w małej firmie B2B

Tomasz Trzósło - Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w tomasztrzoslo.pl

(Nie)książkowe rozmowy odc. 3

tomasz trzoslo devagroup

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Scroll to Top