Łukasz Kosuniak

Zintegrowane lejki marketingowo sprzedażowe B2B

Nagranie z dnia 10 lutego 2022 - Pomówmy o marketingu odc. 1

lukasz kosuniak kw
Łukasz Kosuniak - B2B Marketing Consultant w Business Marketer
Poziom: podstawowy
Zintegrowane lejki marketingowo sprzedażowe B2B

Dowiedz się jak łączyć działania marketingowo - sprzedażowe w segmencie B2B wykorzystując cyfrowe kanały komunikacji. Pandemia zmieniła dramatycznie sposób, w jaki firmy B2B pozyskują klientów. Ograniczenia w targach, konferencjach i spotkaniach bezpośrednich sprawiają, że handlowcy i marketerzy B2B muszą znaleźć nowe, skuteczne sposoby dotarcia do coraz bardziej "cyfrowych klientów". Podczas wystąpienia pokażę metodę tworzenia zintegrowanych lejków marketingowo - sprzedażowych, które pozwalają na łączenie działań marketerów i handlowców i podnoszą skuteczność pozyskiwania klientów. Opowiem też o roli treści, mediów społecznościowych i narzędzi cyfrowych w nowoczesnym marketingu B2B.

Inne nagrania tego autora

09.02.2023

5 sposobów na wykorzystanie automatyzacji marketingu w małej firmie

Łukasz Kosuniak - B2B Marketing Consultant w Business Marketer

Pomówmy o marketingu odc. 14

lukasz kosuniak kw
21.09.2023

Jak skutecznie tworzyć i promować treści w małej firmie?

Łukasz Kosuniak - B2B Marketing Consultant w Business Marketer

Pomówmy o marketingu odc. 18

lukasz kosuniak kw

Inne nagrania z tego webinaru

10.02.2022

Analiza słów kluczowych pod kampanie Ads i SEO/Content Marketing na żywo

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odc. 1

Krzysztof Marzec
10.02.2022

O znaczeniu hostingu w SEO

Artur Pajkert - Head of Marketing w cyber_Folks

Pomówmy o marketingu odc. 1

artur pajker

Inne nagrania z kategorii

11.05.2022

Najlepsze strategie remarketingowe dla kampanii w wyszukiwarce (RLSA): o czym warto wiedzieć aby skutecznie je wykorzystać?

Paulina Wiktorska - Specjalista SEM, Owner w wiktorska.pl

(Nie)książkowe rozmowy odc. 4

paulina wiktorska
11.05.2022

Audyt SEO na żywo

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

(Nie)książkowe rozmowy odc. 4

Krzysztof Marzec
13.04.2022

Marketingowa analiza sklepu e-commerce w praktyce

Krzysztof Modrzewski - Founder & Head of Education w Witbee

(Nie)książkowe rozmowy odc. 3

modrzewskikrzysztof
13.04.2022

Planowanie analityki w sklepie internetowym vs w małej firmie B2B

Tomasz Trzósło - Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w tomasztrzoslo.pl

(Nie)książkowe rozmowy odc. 3

tomasz trzoslo devagroup

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Scroll to Top