Jakub Barabasz

Optymalizacja wpisów blogowych pod kątem SEO – kluczowe elementy i optymalna struktura treści w obliczu E-E-A-T.

Nagranie z dnia 7 marca 2024 - Pomówmy o marketingu odc. 27

jakub barabasz deva
Jakub Barabasz - SEO Specialist w DevaGroup
Poziom: średnio zaawansowany
Optymalizacja wpisów blogowych pod kątem SEO – kluczowe elementy i optymalna struktura treści w obliczu E-E-A-T.

W trakcie webinaru omówimy kluczowe elementy optymalizacji wpisów blogowych z perspektywy SEO, w tym istotną strukturę treści oraz niezbędne elementy. Przedstawimy również, jak dostosować tworzenie treści do aktualizacji algorytmu Google związanego z E-E-A-T, aby nasze treści były docenione przez algorytm. Ponadto, omówimy niezbędne elementy wpisów blogowych, które powinny znaleźć się w każdym artykule.

Inne nagrania tego autora

27.02.2025

Optymalizacja treści i linkowania wewnętrznego w 2025 roku

Jakub Barabasz - SEO Specialist w DevaGroup

Rozgrzewka przed semKRK – Workshop edition

jakub barabasz deva

Inne nagrania z tego webinaru

07.03.2024

Co nowego w AI SEO?

Mateusz Malinowski - Dyrektor SEO w Fabryka Marketingu

Pomówmy o marketingu odc. 27

mateusz malinowski
07.03.2024

Kiedy łatać błędy, a kiedy dokładać „ficzery”? Jak układać kolejkę zadań w technicznym SEO?

Adrian Pakulski - Właściciel w Paq Studio

Pomówmy o marketingu odc. 27

adrian pakulski

Inne nagrania z kategorii

08.08.2024

Migracja – czy na pewno musi być groźna dla Twojego SEO?

Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

leszek urban
08.08.2024

Po co RAG’ować swojego bloga pod SEO? Jak przenosić pytania z PAA (people also ask) do bloga w oparciu o semantykę Twoich treści?

Adrian Pakulski - Właściciel w Paq Studio

Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

adrian pakulski
21.08.2025

Zanim powstanie strona… pomyśl o SEO

Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

bartlomiej tomczyk
29.05.2025

AI Overviews vs Google Ads – jak nowy format wyników wyszukiwania wpłynie na reklamodawców?

Tomasz Gniecki - SEM & Analytics Specialist w Delante

Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

tomasz gniecki

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry