Adrian Pakulski
Kiedy łatać błędy, a kiedy dokładać „ficzery”? Jak układać kolejkę zadań w technicznym SEO?
Nagranie z dnia 7 marca 2024 - Pomówmy o marketingu odc. 27

Poziom: średnio zaawansowany
Kiedy łatać błędy, a kiedy dokładać „ficzery”? Jak układać kolejkę zadań w technicznym SEO?
Od czego zacząć audyt techniczny? Jak układać kolejkę zadań dla dewelopera? Kiedy zająć się optymalizacją czasów ładowania, a kiedy wdrożyć dane strukturalne? Czy zawsze muszę analizować logi serwerowe w poszukiwaniu sesji GoogleBota? W mojej prezentacji opowiem o tym, dlaczego zrozumienie stacku technologicznego projektu przez specjalistę ds. SEO to klucz dla sukcesu prowadzonego projektu i jak priorytetyzować zadania dla dewelopera w czasie.
Inne nagrania z tego webinaru
Optymalizacja wpisów blogowych pod kątem SEO – kluczowe elementy i optymalna struktura treści w obliczu E-E-A-T.
Jakub Barabasz - SEO Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 27

Co nowego w AI SEO?
Mateusz Malinowski - Dyrektor SEO w Fabryka Marketingu
Pomówmy o marketingu odc. 27

Inne nagrania z kategorii
Content plan budujący Topical Authority
Damian Kiełbasa - Co-founder/CTO w CONTADU (CONTI Sp. z o.o.)
Pomówmy o marketingu odc. 33

Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google

Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce
Tomasz Trzósło - Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w tomasztrzoslo.pl
Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google

Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce
Marta Koziarz - Head of SEM w DevaGroup
Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google
