Adrian Pakulski
Kiedy łatać błędy, a kiedy dokładać „ficzery”? Jak układać kolejkę zadań w technicznym SEO?
Nagranie z dnia 7 marca 2024 - Pomówmy o marketingu odc. 27
Poziom: średnio zaawansowany
Kiedy łatać błędy, a kiedy dokładać „ficzery”? Jak układać kolejkę zadań w technicznym SEO?
Od czego zacząć audyt techniczny? Jak układać kolejkę zadań dla dewelopera? Kiedy zająć się optymalizacją czasów ładowania, a kiedy wdrożyć dane strukturalne? Czy zawsze muszę analizować logi serwerowe w poszukiwaniu sesji GoogleBota? W mojej prezentacji opowiem o tym, dlaczego zrozumienie stacku technologicznego projektu przez specjalistę ds. SEO to klucz dla sukcesu prowadzonego projektu i jak priorytetyzować zadania dla dewelopera w czasie.
Inne nagrania z tego webinaru
Optymalizacja wpisów blogowych pod kątem SEO – kluczowe elementy i optymalna struktura treści w obliczu E-E-A-T.
Jakub Barabasz - SEO Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 27
Co nowego w AI SEO?
Mateusz Malinowski - Dyrektor SEO w Fabryka Marketingu
Pomówmy o marketingu odc. 27
Inne nagrania z kategorii
Migracja SEO – co może pójść nie tak?
Shaban Dżelili - SEO Team Manager w Sempai
Kiedy łatać błędy, a kiedy dokładać „ficzery”? Jak układać kolejkę zadań w technicznym SEO?
Jak ujarzmić Performance Max?
Krzysztof Wroński - CEO w Agencja Marafiki
Kiedy łatać błędy, a kiedy dokładać „ficzery”? Jak układać kolejkę zadań w technicznym SEO?
Zagraniczna perspektywa na SEO: biznes i technikalia
Szymon Słowik - CMO / co-founder w takaoto.pro
Kiedy łatać błędy, a kiedy dokładać „ficzery”? Jak układać kolejkę zadań w technicznym SEO?
5 praktycznych sposobów na wykorzystanie ChatGPT w pozyskiwaniu klientów B2B
Łukasz Kosuniak - B2B Marketing Consultant w Business Marketer
Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup