Adrian Pakulski
Kiedy łatać błędy, a kiedy dokładać „ficzery”? Jak układać kolejkę zadań w technicznym SEO?
Nagranie z dnia 7 marca 2024 - Pomówmy o marketingu odc. 27

Poziom: średnio zaawansowany
Kiedy łatać błędy, a kiedy dokładać „ficzery”? Jak układać kolejkę zadań w technicznym SEO?
Od czego zacząć audyt techniczny? Jak układać kolejkę zadań dla dewelopera? Kiedy zająć się optymalizacją czasów ładowania, a kiedy wdrożyć dane strukturalne? Czy zawsze muszę analizować logi serwerowe w poszukiwaniu sesji GoogleBota? W mojej prezentacji opowiem o tym, dlaczego zrozumienie stacku technologicznego projektu przez specjalistę ds. SEO to klucz dla sukcesu prowadzonego projektu i jak priorytetyzować zadania dla dewelopera w czasie.
Inne nagrania z tego webinaru
Optymalizacja wpisów blogowych pod kątem SEO – kluczowe elementy i optymalna struktura treści w obliczu E-E-A-T.
Jakub Barabasz - SEO Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 27

Co nowego w AI SEO?
Mateusz Malinowski - Dyrektor SEO w Fabryka Marketingu
Pomówmy o marketingu odc. 27

Inne nagrania z kategorii
Od zera do bohatera, czyli jak realizować swoje cele na LinkedIn w 3 krokach?
Dagmara Pakulska - Social Media Trainer & Consultant i Autorka Niby-Prasówki w dagmarapakulska.pl
Pomówmy o marketingu odc. 34

Optymalizacja treści i linkowania wewnętrznego w 2025 roku
Jakub Barabasz - SEO Specialist w DevaGroup
Rozgrzewka przed semKRK – Workshop edition

Personalizacja omnikanałowej komunikacji: Oczekiwania klientów vs. realia – strategie na przyszłość
Mike Korba - Chief Commercial Officer & Co-founder w User.com
Pomówmy o marketingu odc. 29

Kierowanie reklam wideo w Google Ads. Poznaj 5 skutecznych sposobów!
Przemysław Biegacz - SEM Expert w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 30
