Adrian Pakulski
Kiedy łatać błędy, a kiedy dokładać „ficzery”? Jak układać kolejkę zadań w technicznym SEO?
Nagranie z dnia 7 marca 2024 - Pomówmy o marketingu odc. 27

Poziom: średnio zaawansowany
Kiedy łatać błędy, a kiedy dokładać „ficzery”? Jak układać kolejkę zadań w technicznym SEO?
Od czego zacząć audyt techniczny? Jak układać kolejkę zadań dla dewelopera? Kiedy zająć się optymalizacją czasów ładowania, a kiedy wdrożyć dane strukturalne? Czy zawsze muszę analizować logi serwerowe w poszukiwaniu sesji GoogleBota? W mojej prezentacji opowiem o tym, dlaczego zrozumienie stacku technologicznego projektu przez specjalistę ds. SEO to klucz dla sukcesu prowadzonego projektu i jak priorytetyzować zadania dla dewelopera w czasie.
Inne nagrania tego autora
Po co swojego RAG’ować bloga pod SEO? Jak przenosić pytania z PAA (people also ask) do bloga w oparciu o semantykę Twoich treści?
Adrian Pakulski - Właściciel w Paq Studio
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

Inne nagrania z tego webinaru
Optymalizacja wpisów blogowych pod kątem SEO – kluczowe elementy i optymalna struktura treści w obliczu E-E-A-T.
Jakub Barabasz - SEO Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 27

Co nowego w AI SEO?
Mateusz Malinowski - Dyrektor SEO w Fabryka Marketingu
Pomówmy o marketingu odc. 27

Inne nagrania z kategorii
E-book, czyli jak zamienić pomysł w czyn?
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Kiedy łatać błędy, a kiedy dokładać „ficzery”? Jak układać kolejkę zadań w technicznym SEO?

6 rzeczy o których musisz pamiętać tworząc e-booka
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Kiedy łatać błędy, a kiedy dokładać „ficzery”? Jak układać kolejkę zadań w technicznym SEO?

Marketing? To nie wszystko naraz! 5 sprawdzonych sposobów jak go zorganizować
Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY
Kiedy łatać błędy, a kiedy dokładać „ficzery”? Jak układać kolejkę zadań w technicznym SEO?

Jak prowadzimy kanał na YouTube, który regularnie generuje B2B leady – bez miliona subów i bez virali?
Michał Dmitrowicz - Szef Marketingu B2B w Podcast Szef Marketingu
Kiedy łatać błędy, a kiedy dokładać „ficzery”? Jak układać kolejkę zadań w technicznym SEO?
