Adrian Pakulski

Po co RAG’ować swojego bloga pod SEO? Jak przenosić pytania z PAA (people also ask) do bloga w oparciu o semantykę Twoich treści?

Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!

Wróć do wszystkich webinarów
adrian pakulski
Adrian Pakulski - Właściciel w Paq Studio
Poziom: średnio zaawansowany
Po co RAG’ować swojego bloga pod SEO? Jak przenosić pytania z PAA (people also ask) do bloga w oparciu o semantykę Twoich treści?

Dowiedz się, jak wykorzystać pytania z sekcji „People Also Ask” (PAA), aby wzmacniać semantykę bloga i budować topical authority w sposób zbieżny z intencjami użytkowników. Zobacz, jak przekształcać pytania z wyszukiwarki w wartościowe treści blogowe, które odpowiadają na realne potrzeby odbiorców i jednocześnie przygotowują witrynę pod przyszłe zastosowania AI z wykorzystaniem podejścia RAG (Retrieval-Augmented Generation).

Inne nagrania tego autora

07.03.2024

Kiedy łatać błędy, a kiedy dokładać „ficzery”? Jak układać kolejkę zadań w technicznym SEO?

Adrian Pakulski - Właściciel w Paq Studio

Pomówmy o marketingu odc. 27

adrian pakulski

Inne nagrania z tego webinaru

08.08.2024

Czy można pomóc botom Google w zapoznaniu się ze stroną?

Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup

Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

Magda Kosciolek
08.08.2024

Jak ulepszać SEO wiedzą z Google Ads i AI Google?

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

Krzysztof Marzec
08.08.2024

Zagraniczna perspektywa na SEO: biznes i technikalia

Szymon Słowik - CMO / co-founder w takaoto.pro

Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

Szymon slowik

Inne nagrania z kategorii

08.08.2024

Migracja – czy na pewno musi być groźna dla Twojego SEO?

Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

leszek urban
21.08.2025

Zanim powstanie strona… pomyśl o SEO

Bartłomiej Tomczyk - Senior SEO Specialist w DevaGroup

Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

bartlomiej tomczyk
29.05.2025

AI Overviews vs Google Ads – jak nowy format wyników wyszukiwania wpłynie na reklamodawców?

Tomasz Gniecki - SEM & Analytics Specialist w Delante

Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

tomasz gniecki
29.05.2025

Dlaczego Twoje konwersje w Google Ads się nie zgadzają? Odsłaniamy kulisy atrybucji z tagu Google i GA4

Marcin Kosmacz - Senior Performance Ads Specialist w Up Blue

Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

Marcin Kosmacz

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry