Marta Koziarz
Różnice między Universal Analytics a Analytics 4
Nagranie z dnia 16 listopada 2022 - Google Analytics 4 – Webinar

Poziom: podstawowy
Różnice między Universal Analytics a Analytics 4
Wiemy, że są pewne różnice. Mogłoby się nawet wydawać, że GA4 jest zupełnie innym narzędziem. Dlatego postaram się przybliżyć na czym polegają różnice między tymi dwoma wersjami. Może uda się nam znaleźć jakąś część wspólną? ;)
Inne nagrania tego autora
Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce
Marta Koziarz - Head of SEM w DevaGroup
Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google

Efektywność kampanii Google Ads
Marta Koziarz - Head of SEM w DevaGroup
Rozgrzewka przed Targami e-Handlu

Inne nagrania z tego webinaru
Praktyczny warsztat: jak analizować działania i kampanie pozycjonowania w Google Analytics 4?
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Google Analytics 4 – Webinar

Google Analytics 4 w małym biznesie
Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl
Google Analytics 4 – Webinar

Inne nagrania z kategorii
E-book, czyli jak zamienić pomysł w czyn?
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Różnice między Universal Analytics a Analytics 4

6 rzeczy o których musisz pamiętać tworząc e-booka
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Różnice między Universal Analytics a Analytics 4

Marketing? To nie wszystko naraz! 5 sprawdzonych sposobów jak go zorganizować
Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY
Różnice między Universal Analytics a Analytics 4

Jak prowadzimy kanał na YouTube, który regularnie generuje B2B leady – bez miliona subów i bez virali?
Michał Dmitrowicz - Szef Marketingu B2B w Podcast Szef Marketingu
Różnice między Universal Analytics a Analytics 4
