Marta Koziarz
Różnice między Universal Analytics a Analytics 4
Nagranie z dnia 16 listopada 2022 - Google Analytics 4 – Webinar

Poziom: podstawowy
Różnice między Universal Analytics a Analytics 4
Wiemy, że są pewne różnice. Mogłoby się nawet wydawać, że GA4 jest zupełnie innym narzędziem. Dlatego postaram się przybliżyć na czym polegają różnice między tymi dwoma wersjami. Może uda się nam znaleźć jakąś część wspólną? ;)
Inne nagrania tego autora
Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce
Marta Koziarz - Head of SEM w DevaGroup
Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google

Efektywność kampanii Google Ads
Marta Koziarz - Head of SEM w DevaGroup
Rozgrzewka przed Targami e-Handlu

Inne nagrania z tego webinaru
Praktyczny warsztat: jak analizować działania i kampanie pozycjonowania w Google Analytics 4?
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Google Analytics 4 – Webinar

Google Analytics 4 w małym biznesie
Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl
Google Analytics 4 – Webinar

Inne nagrania z kategorii
Czytanie między wierszami vol. 2 – jak kody kulturowe wpływają na decyzje zakupowe w CEE i na Bałkanach
Monika Kosmowska - Head of Business Development w Romania Express
Pomówmy o marketingu odc. 46

Czy Twoja strategia marketingowa uwzględnia AI Act? Czyli jak zrobić szybki audyt prawny marketingu i uniknąć kar
Piotr Kantorowski - Założyciel Kancelarii Prawnej w Kantorowski, Głąb i Wspólnicy
Pomówmy o marketingu odcinek specjalny

Estetyka zgodna z normami. Jak projektować ładnie i dostępne cyfrowo strony www?
Różnice między Universal Analytics a Analytics 4 - w
Pomówmy o marketingu odc. 43
Projekt namingowy. Pierwsze ogniwo sukcesu lub katastrofy
Różnice między Universal Analytics a Analytics 4 - w
Pomówmy o marketingu odc. 46

