Dawid Petryniak
Sprzedaż wspierana, czyli jak reklamy graficzne wspomagają kampanie ofert sponsorowanych
Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!
Wróć do wszystkich webinarów
Poziom: podstawowy
Sprzedaż wspierana, czyli jak reklamy graficzne wspomagają kampanie ofert sponsorowanych
Allegro Ads to nie tylko kampanie ofert sponsorowanych, ale także reklamy graficzne. Przedstawię dwa najpopularniejsze rodzaje reklam graficznych: szablonowe i banerowe oraz pokażę na przykładzie, dlaczego warto z nich korzystać. Opowiem także co kryje się pod pojęciem "Sprzedaż wspierana" i dlaczego ten wskaźnik jest bardzo ważny w przypadku Reklam Graficznych.
Inne nagrania tego autora
Pozycjonowanie ofert na Allegro, czyli jak uzyskać wysoką pozycję w trafności
Dawid Petryniak - Allegro Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 15

Dlaczego Twoja oferta na Allegro nie sprzedaje?
Dawid Petryniak - Allegro Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odc. 22

Inne nagrania z tego webinaru
Efektywność kampanii Google Ads
Marta Koziarz - Head of SEM w DevaGroup
Rozgrzewka przed Targami e-Handlu

7 powodów, dlaczego warto inwestować w pozycjonowanie
Kamil Sroka - Head of SEO w DevaGroup
Rozgrzewka przed Targami e-Handlu

Potęga recenzji, czyli jak opinie klientów napędzają Twój e-commerce?
Sebastian Horoszko - CEO w Zaufane.pl
Rozgrzewka przed Targami e-Handlu

M-commerce to już standard, więc jak zwiększyć konwersję na mobile?
Łukasz Plutecki - CEO i co-founder w AtomStore i NetArch
Rozgrzewka przed Targami e-Handlu

Nigdy nie lubiłem nazwy Audyt SEO…
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Rozgrzewka przed Targami e-Handlu

Inne nagrania z kategorii
Migracja – czy na pewno musi być groźna dla Twojego SEO?
Leszek Urban - Senior SEO Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

Po co RAG’ować swojego bloga pod SEO? Jak przenosić pytania z PAA (people also ask) do bloga w oparciu o semantykę Twoich treści?
Adrian Pakulski - Właściciel w Paq Studio
Wakacyjny webinar SEO od DevaGroup

Dlaczego Twoje konwersje w Google Ads się nie zgadzają? Odsłaniamy kulisy atrybucji z tagu Google i GA4
Marcin Kosmacz - Senior Performance Ads Specialist w Up Blue
Rozgrzewka przed semKRK#23 BIG

Out of Office, ale kampania działa – jak zaplanować Google Ads na czas urlopu?
Krystian Kubrak - SEM Specialist w DevaGroup
Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup
