Piotr Kantorowski
Czy Twoja strategia marketingowa uwzględnia AI Act? Czyli jak zrobić szybki audyt prawny marketingu i uniknąć kar
Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!
Wróć do wszystkich webinarów
Poziom: średnio zaawansowany
Czy Twoja strategia marketingowa uwzględnia AI Act? Czyli jak zrobić szybki audyt prawny marketingu i uniknąć kar
Podczas tego wystąpienia przygotujemy wspólnie audyt marketingu Twojej firmy pod kątem prawnym krok po kroku. Przejdziemy wspólnie przez checklistę rzeczy, które już dzisiaj możesz usprawnić w swojej strategii marketingowej. Warto przyglądnąć się tym tematom i zacząć stosować się do obowiązującego prawa (o ile jeszcze tego nie robisz!), aby uniknąć niepotrzebnych kar w przyszłości.
Inne nagrania z kategorii
Czytanie między wierszami vol. 2 – jak kody kulturowe wpływają na decyzje zakupowe w CEE i na Bałkanach
Monika Kosmowska - Head of Business Development w Romania Express
Pomówmy o marketingu odc. 46

Estetyka zgodna z normami. Jak projektować ładnie i dostępne cyfrowo strony www?
Czy Twoja strategia marketingowa uwzględnia AI Act? Czyli jak zrobić szybki audyt prawny marketingu i uniknąć kar - w
Pomówmy o marketingu odc. 43
Projekt namingowy. Pierwsze ogniwo sukcesu lub katastrofy
Czy Twoja strategia marketingowa uwzględnia AI Act? Czyli jak zrobić szybki audyt prawny marketingu i uniknąć kar - w
Pomówmy o marketingu odc. 46
8 porad – jak przygotować się do migracji na nowy ecommerce?
Jerzy Żanowski - Autor kanału Dr-Ecommerce, Project Manager w Waynet Sp. z o.o.
Pomówmy o marketingu odc. 45


