Piotr Kantorowski

Czy Twoja strategia marketingowa uwzględnia AI Act? Czyli jak zrobić szybki audyt prawny marketingu i uniknąć kar

Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!

Wróć do wszystkich webinarów
pkantorowski 2026
Piotr Kantorowski - Założyciel Kancelarii Prawnej w Kantorowski, Głąb i Wspólnicy
Poziom: średnio zaawansowany
Czy Twoja strategia marketingowa uwzględnia AI Act? Czyli jak zrobić szybki audyt prawny marketingu i uniknąć kar

Podczas tego wystąpienia przygotujemy wspólnie audyt marketingu Twojej firmy pod kątem prawnym krok po kroku. Przejdziemy wspólnie przez checklistę rzeczy, które już dzisiaj możesz usprawnić w swojej strategii marketingowej. Warto przyglądnąć się tym tematom i zacząć stosować się do obowiązującego prawa (o ile jeszcze tego nie robisz!), aby uniknąć niepotrzebnych kar w przyszłości.

Inne nagrania z kategorii

09.04.2026

Czytanie między wierszami vol. 2 – jak kody kulturowe wpływają na decyzje zakupowe w CEE i na Bałkanach

Monika Kosmowska - Head of Business Development w Romania Express

Pomówmy o marketingu odc. 46

monika kosmowska
12.02.2026

Estetyka zgodna z normami. Jak projektować ładnie i dostępne cyfrowo strony www?

Czy Twoja strategia marketingowa uwzględnia AI Act? Czyli jak zrobić szybki audyt prawny marketingu i uniknąć kar - w

Pomówmy o marketingu odc. 43

09.04.2026

Projekt namingowy. Pierwsze ogniwo sukcesu lub katastrofy

Czy Twoja strategia marketingowa uwzględnia AI Act? Czyli jak zrobić szybki audyt prawny marketingu i uniknąć kar - w

Pomówmy o marketingu odc. 46

26.03.2026

8 porad – jak przygotować się do migracji na nowy ecommerce?

Jerzy Żanowski - Autor kanału Dr-Ecommerce, Project Manager w Waynet Sp. z o.o.

Pomówmy o marketingu odc. 45

jerzy zanowski dr ecommerce

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry