Aleksandra Połetek-Pszonak
Do czego Twoim handlowcom potrzebne są treści?
Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!
Wróć do wszystkich webinarów
Poziom: średnio zaawansowany
Do czego Twoim handlowcom potrzebne są treści?
Podczas prezentacji opowiem o współpracy działów marketingu i sprzedaży B2B w tworzeniu treści i o tym jaką rolę grają one w procesie sprzedaży. Uwaga spoiler! Tak, drogi marketerze, twoim handlowcom potrzebne są dobre treści, a Tobie spostrzeżenia dotyczące klientów od Twoich handlowców. Dlatego dokładnie omówimy jak planować strategię content marketingową nastawioną na wsparcie sprzedaży B2B, oraz jak tworzyć treści dopasowane do potrzeb Twojego "idealnego klienta".
Inne nagrania z tego webinaru
Treści nie tylko pod SEO, czyli jak holistycznie patrzeć na content
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Pomówmy o marketingu odcinek specjalny

Czy Twoja strategia marketingowa uwzględnia AI Act? Czyli jak zrobić szybki audyt prawny marketingu i uniknąć kar
Piotr Kantorowski - Założyciel Kancelarii Prawnej w Kantorowski, Głąb i Wspólnicy
Pomówmy o marketingu odcinek specjalny

Inne nagrania z kategorii
Gdy marketing działa, ale kosztuje coraz więcej. Jak odzyskać kontrolę: co ciąć, co skalować i kiedy powiedzieć „stop”?
Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY
Pomówmy o marketingu odc. 44

Współpraca między właścicielami biznesów, specjalistami SEO i deweloperami – dobre praktyki
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Rozgrzewka przed semKRK workshop 2

Czytanie między wierszami vol. 2 – jak kody kulturowe wpływają na decyzje zakupowe w CEE i na Bałkanach
Monika Kosmowska - Head of Business Development w Romania Express
Pomówmy o marketingu odc. 46

Czy Twoja strategia marketingowa uwzględnia AI Act? Czyli jak zrobić szybki audyt prawny marketingu i uniknąć kar
Piotr Kantorowski - Założyciel Kancelarii Prawnej w Kantorowski, Głąb i Wspólnicy
Pomówmy o marketingu odcinek specjalny


