Aleksandra Połetek-Pszonak

Do czego Twoim handlowcom potrzebne są treści?

Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!

Wróć do wszystkich webinarów
Aleksandra Połetek
Aleksandra Połetek-Pszonak - New Business Expert w DevaGroup
Poziom: średnio zaawansowany
Do czego Twoim handlowcom potrzebne są treści?

Podczas prezentacji opowiem o współpracy działów marketingu i sprzedaży B2B w tworzeniu treści i o tym jaką rolę grają one w procesie sprzedaży. Uwaga spoiler! Tak, drogi marketerze, twoim handlowcom potrzebne są dobre treści, a Tobie spostrzeżenia dotyczące klientów od Twoich handlowców. Dlatego dokładnie omówimy jak planować strategię content marketingową nastawioną na wsparcie sprzedaży B2B, oraz jak tworzyć treści dopasowane do potrzeb Twojego "idealnego klienta".

Inne nagrania z tego webinaru

29.01.2026

Treści nie tylko pod SEO, czyli jak holistycznie patrzeć na content

Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup

Pomówmy o marketingu odcinek specjalny

Magda Kosciolek
29.01.2026

Czy Twoja strategia marketingowa uwzględnia AI Act? Czyli jak zrobić szybki audyt prawny marketingu i uniknąć kar

Piotr Kantorowski - Założyciel Kancelarii Prawnej w Kantorowski, Głąb i Wspólnicy

Pomówmy o marketingu odcinek specjalny

pkantorowski 2026

Inne nagrania z kategorii

26.02.2026

Gdy marketing działa, ale kosztuje coraz więcej. Jak odzyskać kontrolę: co ciąć, co skalować i kiedy powiedzieć „stop”?

Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY

Pomówmy o marketingu odc. 44

gabriela gil
12.03.2026

Współpraca między właścicielami biznesów, specjalistami SEO i deweloperami – dobre praktyki

Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup

Rozgrzewka przed semKRK workshop 2

Magda Kosciolek
09.04.2026

Czytanie między wierszami vol. 2 – jak kody kulturowe wpływają na decyzje zakupowe w CEE i na Bałkanach

Monika Kosmowska - Head of Business Development w Romania Express

Pomówmy o marketingu odc. 46

monika kosmowska
29.01.2026

Czy Twoja strategia marketingowa uwzględnia AI Act? Czyli jak zrobić szybki audyt prawny marketingu i uniknąć kar

Piotr Kantorowski - Założyciel Kancelarii Prawnej w Kantorowski, Głąb i Wspólnicy

Pomówmy o marketingu odcinek specjalny

pkantorowski 2026

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry