Aleksandra Połetek-Pszonak
Zrozumienie klienta dzięki modelowi DISC. Klucz do skutecznej sprzedaży
Nagranie pojawi się niebawem, tymczasem zobacz inne nagrania!
Wróć do wszystkich webinarów![Aleksandra Połetek](https://www.devagroup.pl/wp-content/uploads/2021/11/aleksandra-poletek-150x150.jpg)
Poziom: podstawowy/średnio zaawansowany
Zrozumienie klienta dzięki modelowi DISC. Klucz do skutecznej sprzedaży
Uczestnicy poznają, jak wykorzystać model DISC do lepszego zrozumienia różnorodnych typów osobowości klientów w sprzedaży B2B. Prezentacja skupi się na czterech głównych typach osobowości: Dominującym (D), Inspirującym (I), Stabilnym (S) oraz Analitycznym (C). Omówione zostaną przykłady dotyczące konkretnych technik prowadzenia rozmów - co lubią, czego nie lubią i na co postawić w przedstawieniu oferty aby dotrzeć do poszczególnych typów osobowości.
Inne nagrania z tego webinaru
Jak skuteczniej analizować dane i wyciągać wnioski?
Damian Rams - Digital Analytics & Conversion Optimization Consultant w damianrams.pl
Pomówmy o marketingu odc. 32
![damian rams webinar ga4](https://www.devagroup.pl/wp-content/uploads/2023/06/damian-rams-webinar-ga4-300x300.png)
Praktyczne zastosowanie AI w Google Ads
Marcin Wsół - Certyfikowany Specjalista Google Ads & Google Analytics w Marcin Wsół
Pomówmy o marketingu odc. 32
![marcin wsol specjalista google ads s](https://www.devagroup.pl/wp-content/uploads/2022/07/marcin_wsol_specjalista_google_ads_s-1-300x300.png)