Kinga Sroka-Gieparda
Google Analytics 4 w małym biznesie
Nagranie z dnia 16 listopada 2022 - Google Analytics 4 – Webinar

Poziom: podstawowy
Google Analytics 4 w małym biznesie
Google Analytics 4 to idealne narzędzie dla zarówno rozbudowanych organizacji, które prężnie wykorzystują dane ze strony oraz aplikacji w podejmowaniu strategicznych decyzji, jak i mniej rozwiniętych technologicznie firm, które wchodzą w świat data-driven. W swojej prezentacji skupię się na najważniejszych metrykach, ich rozumieniu oraz tego jak wykorzystać je mądrze w małej organizacji.
Inne nagrania tego autora
Oszczędność i Google Ads nie chodzą ze sobą w parze? Jak podejść do optymalizacji kosztów i nadal utrzymać efektywność?
Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl
Rozgrzewka przed semKRK – Workshop edition

Znajdź swoją kampanię reklamową w GA4, czyli omówienie obszaru roboczego reklamy
Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl
Webinar o Google Analytics 4

3 rzeczy, których żałuję, że nie wiedziałam wchodząc na zagraniczny rynek w digital marketingu
Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl
Pomówmy o marketingu odc. 23

Inne nagrania z tego webinaru
Praktyczny warsztat: jak analizować działania i kampanie pozycjonowania w Google Analytics 4?
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Google Analytics 4 – Webinar

Różnice między Universal Analytics a Analytics 4
Marta Koziarz - Head of SEM w DevaGroup
Google Analytics 4 – Webinar

Inne nagrania z kategorii
E-book, czyli jak zamienić pomysł w czyn?
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Google Analytics 4 w małym biznesie

6 rzeczy o których musisz pamiętać tworząc e-booka
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Google Analytics 4 w małym biznesie

Marketing? To nie wszystko naraz! 5 sprawdzonych sposobów jak go zorganizować
Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY
Google Analytics 4 w małym biznesie

Jak prowadzimy kanał na YouTube, który regularnie generuje B2B leady – bez miliona subów i bez virali?
Michał Dmitrowicz - Szef Marketingu B2B w Podcast Szef Marketingu
Google Analytics 4 w małym biznesie
