Milena Majchrzak
Opisy produktów i kategorii w sklepach i katalogach on-line
Nagranie z dnia 29 marca 2022 - Branża reklamowa a widoczność w Google 2022
Poziom: podstawowy
Opisy produktów i kategorii w sklepach i katalogach on-line
Opisy produktów są ważną częścią e-sklepu lub katalogu. Budują widoczność strony w Google. Opowiadają historię i wywołują emocje. Wpływają na decyzje zakupowe klientów. Podczas spotkania opowiem jak za pomocą opisu: dobrać słowa, by trafić do zainteresowanych ofertą; połączyć to, czego chce klient i wyszukiwarka; zwrócić uwagę człowieka i Google na najważniejsze rzeczy. Nie musisz być specem od SEO, żeby skutecznie poprawić widoczność swojej strony.
Inne nagrania tego autora
Jak już dzisiaj skutecznie wykorzystać AI w Twojej firmie?
Milena Majchrzak - CEO & Content Marketing Evangelist w Semstorm
Pomówmy o marketingu odc. 11
Jak wybierać słowa kluczowe, żeby realizowały Twoje cele biznesowe?
Milena Majchrzak - CEO & Content Marketing Evangelist w Semstorm
Pomówmy o marketingu odc. 19
Inne nagrania z tego webinaru
Skuteczne kampanie w 2022: co wiemy o użytkownikach Google i co Google wie o nas?
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Branża reklamowa a widoczność w Google 2022
Inne nagrania z kategorii
Migracja SEO – co może pójść nie tak?
Shaban Dżelili - SEO Team Manager w Sempai
Opisy produktów i kategorii w sklepach i katalogach on-line
Jak ujarzmić Performance Max?
Krzysztof Wroński - CEO w Agencja Marafiki
Opisy produktów i kategorii w sklepach i katalogach on-line
Zagraniczna perspektywa na SEO: biznes i technikalia
Szymon Słowik - CMO / co-founder w takaoto.pro
Opisy produktów i kategorii w sklepach i katalogach on-line
5 praktycznych sposobów na wykorzystanie ChatGPT w pozyskiwaniu klientów B2B
Łukasz Kosuniak - B2B Marketing Consultant w Business Marketer
Wakacyjny webinar SEM od DevaGroup