Bartłomiej Kaczmarczyk

Umarł król, niech żyje król”- o bezbolesnym przejściu z Google Analytics 3 na Google Analytics 4

Nagranie z dnia 25 maja 2022 - Webinar o Google Analytics 4

bartlomiej kaczmarczyk.jpg
Bartłomiej Kaczmarczyk - CEO w sssem.ninja
Poziom: podstawowy
Umarł król, niech żyje król”- o bezbolesnym przejściu z Google Analytics 3 na Google Analytics 4

Jak pewnie wiesz 01.07.2023 Universal Analytics przestanie zbierać dane. I jeśli do tej pory używałeś/aś Google Analytics 3, to czeka Cię przejście na GA4. W czasie mojej prezentacji pokażę Ci jak bezboleśnie przejść przez taki proces. Zobaczysz co może Ci już dzisiaj dać GA4 czego nigdy nie otrzymasz od GA3, czyli jak nowy model zbierania danych pomoże Ci w analizie.

Inne nagrania tego autora

01.12.2022

Jak wykorzystać Potencjał GA4 na stronach automotive?

Bartłomiej Kaczmarczyk - CEO w sssem.ninja

Webinar dla branży automotive

bartlomiej kaczmarczyk.jpg
20.07.2023

Co po końcu świata GA3? Jak ułatwić sobie pracę z raportami w GA4?

Bartłomiej Kaczmarczyk - CEO w sssem.ninja

Wakacyjny webinar o GA4 odc. 1

bartlomiej kaczmarczyk.jpg

Inne nagrania z tego webinaru

25.05.2022

Znajdź swoją kampanię reklamową w GA4, czyli omówienie obszaru roboczego reklamy

Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl

Webinar o Google Analytics 4

kinga sroka
25.05.2022

Praktyczny warsztat: jak analizować działania i kampanie pozycjonowania w Google Analytics 4?

Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup

Webinar o Google Analytics 4

Krzysztof Marzec

Inne nagrania z kategorii

05.07.2025

E-book, czyli jak zamienić pomysł w czyn?

Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup

Umarł król, niech żyje król”- o bezbolesnym przejściu z Google Analytics 3 na Google Analytics 4

Magda Kosciolek
05.07.2025

6 rzeczy o których musisz pamiętać tworząc e-booka

Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup

Umarł król, niech żyje król”- o bezbolesnym przejściu z Google Analytics 3 na Google Analytics 4

Magda Kosciolek
05.07.2025

Marketing? To nie wszystko naraz! 5 sprawdzonych sposobów jak go zorganizować

Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY

Umarł król, niech żyje król”- o bezbolesnym przejściu z Google Analytics 3 na Google Analytics 4

gabriela gil
05.07.2025

Jak prowadzimy kanał na YouTube, który regularnie generuje B2B leady – bez miliona subów i bez virali?

Michał Dmitrowicz - Szef Marketingu B2B w Podcast Szef Marketingu

Umarł król, niech żyje król”- o bezbolesnym przejściu z Google Analytics 3 na Google Analytics 4

Michal Dmitrowicz new

Nie chcesz ominąć kolejnych webinarów na żywo? Zapisz się na nasz newsletter już teraz!

Przewijanie do góry