Bartłomiej Kaczmarczyk
Umarł król, niech żyje król”- o bezbolesnym przejściu z Google Analytics 3 na Google Analytics 4
Nagranie z dnia 25 maja 2022 - Webinar o Google Analytics 4

Poziom: podstawowy
Umarł król, niech żyje król”- o bezbolesnym przejściu z Google Analytics 3 na Google Analytics 4
Jak pewnie wiesz 01.07.2023 Universal Analytics przestanie zbierać dane. I jeśli do tej pory używałeś/aś Google Analytics 3, to czeka Cię przejście na GA4. W czasie mojej prezentacji pokażę Ci jak bezboleśnie przejść przez taki proces. Zobaczysz co może Ci już dzisiaj dać GA4 czego nigdy nie otrzymasz od GA3, czyli jak nowy model zbierania danych pomoże Ci w analizie.
Inne nagrania tego autora
Jak wykorzystać Potencjał GA4 na stronach automotive?
Bartłomiej Kaczmarczyk - CEO w sssem.ninja
Webinar dla branży automotive

Co po końcu świata GA3? Jak ułatwić sobie pracę z raportami w GA4?
Bartłomiej Kaczmarczyk - CEO w sssem.ninja
Wakacyjny webinar o GA4 odc. 1

Inne nagrania z tego webinaru
Znajdź swoją kampanię reklamową w GA4, czyli omówienie obszaru roboczego reklamy
Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl
Webinar o Google Analytics 4

Praktyczny warsztat: jak analizować działania i kampanie pozycjonowania w Google Analytics 4?
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Webinar o Google Analytics 4

Inne nagrania z kategorii
E-book, czyli jak zamienić pomysł w czyn?
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Umarł król, niech żyje król”- o bezbolesnym przejściu z Google Analytics 3 na Google Analytics 4

6 rzeczy o których musisz pamiętać tworząc e-booka
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Umarł król, niech żyje król”- o bezbolesnym przejściu z Google Analytics 3 na Google Analytics 4

Marketing? To nie wszystko naraz! 5 sprawdzonych sposobów jak go zorganizować
Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY
Umarł król, niech żyje król”- o bezbolesnym przejściu z Google Analytics 3 na Google Analytics 4

Jak prowadzimy kanał na YouTube, który regularnie generuje B2B leady – bez miliona subów i bez virali?
Michał Dmitrowicz - Szef Marketingu B2B w Podcast Szef Marketingu
Umarł król, niech żyje król”- o bezbolesnym przejściu z Google Analytics 3 na Google Analytics 4
