Kinga Sroka-Gieparda
Znajdź swoją kampanię reklamową w GA4, czyli omówienie obszaru roboczego reklamy
Nagranie z dnia 25 maja 2022 - Webinar o Google Analytics 4

Poziom: podstawowy
Znajdź swoją kampanię reklamową w GA4, czyli omówienie obszaru roboczego reklamy
Nieuchronny koniec raportów, które każdy marketer zna i kocha, zmusza do poszukiwania nowych rozwiązań. Google wychodzi nam naprzeciw i systematycznie rozwija raport, pod enigmatyczną nazwą "obszar roboczy reklamy". O konwersjach modelowanych, zaletach połączenia konta Google Ads z GA4 jak najszybciej oraz fascynującym typie konwersji "po wyświetleniu angażującym", opowiem podczas webinaru.
Inne nagrania tego autora
Oszczędność i Google Ads nie chodzą ze sobą w parze? Jak podejść do optymalizacji kosztów i nadal utrzymać efektywność?
Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl
Rozgrzewka przed semKRK – Workshop edition

Google Analytics 4 w małym biznesie
Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl
Google Analytics 4 – Webinar

3 rzeczy, których żałuję, że nie wiedziałam wchodząc na zagraniczny rynek w digital marketingu
Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl
Pomówmy o marketingu odc. 23

Inne nagrania z tego webinaru
Umarł król, niech żyje król”- o bezbolesnym przejściu z Google Analytics 3 na Google Analytics 4
Bartłomiej Kaczmarczyk - CEO w sssem.ninja
Webinar o Google Analytics 4

Praktyczny warsztat: jak analizować działania i kampanie pozycjonowania w Google Analytics 4?
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Webinar o Google Analytics 4

Inne nagrania z kategorii
E-book, czyli jak zamienić pomysł w czyn?
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Znajdź swoją kampanię reklamową w GA4, czyli omówienie obszaru roboczego reklamy

6 rzeczy o których musisz pamiętać tworząc e-booka
Magdalena Kościółek - SEO Specialist i Content Specialist w DevaGroup
Znajdź swoją kampanię reklamową w GA4, czyli omówienie obszaru roboczego reklamy

Marketing? To nie wszystko naraz! 5 sprawdzonych sposobów jak go zorganizować
Gabriela Gil - Owner & Marketing Strategist w CIARY
Znajdź swoją kampanię reklamową w GA4, czyli omówienie obszaru roboczego reklamy

Jak prowadzimy kanał na YouTube, który regularnie generuje B2B leady – bez miliona subów i bez virali?
Michał Dmitrowicz - Szef Marketingu B2B w Podcast Szef Marketingu
Znajdź swoją kampanię reklamową w GA4, czyli omówienie obszaru roboczego reklamy
