Kinga Sroka-Gieparda
Znajdź swoją kampanię reklamową w GA4, czyli omówienie obszaru roboczego reklamy
Nagranie z dnia 25 maja 2022 - Webinar o Google Analytics 4

Poziom: podstawowy
Znajdź swoją kampanię reklamową w GA4, czyli omówienie obszaru roboczego reklamy
Nieuchronny koniec raportów, które każdy marketer zna i kocha, zmusza do poszukiwania nowych rozwiązań. Google wychodzi nam naprzeciw i systematycznie rozwija raport, pod enigmatyczną nazwą "obszar roboczy reklamy". O konwersjach modelowanych, zaletach połączenia konta Google Ads z GA4 jak najszybciej oraz fascynującym typie konwersji "po wyświetleniu angażującym", opowiem podczas webinaru.
Inne nagrania tego autora
Oszczędność i Google Ads nie chodzą ze sobą w parze? Jak podejść do optymalizacji kosztów i nadal utrzymać efektywność?
Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl
Rozgrzewka przed semKRK – Workshop edition

Google Analytics 4 w małym biznesie
Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl
Google Analytics 4 – Webinar

3 rzeczy, których żałuję, że nie wiedziałam wchodząc na zagraniczny rynek w digital marketingu
Kinga Sroka-Gieparda - International Performance Marketing Manager | entuzjastka Google Ads i Google Analytics w kingasroka.pl
Pomówmy o marketingu odc. 23

Inne nagrania z tego webinaru
Umarł król, niech żyje król”- o bezbolesnym przejściu z Google Analytics 3 na Google Analytics 4
Bartłomiej Kaczmarczyk - CEO w sssem.ninja
Webinar o Google Analytics 4

Praktyczny warsztat: jak analizować działania i kampanie pozycjonowania w Google Analytics 4?
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Webinar o Google Analytics 4

Inne nagrania z kategorii
Content plan budujący Topical Authority
Damian Kiełbasa - Co-founder/CTO w CONTADU (CONTI Sp. z o.o.)
Pomówmy o marketingu odc. 33

Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup
Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google

Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce
Tomasz Trzósło - Konsultant, Strateg, E-marketer, Trener w tomasztrzoslo.pl
Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google

Rozmowa z ekspertami występującymi gościnnie w książce
Marta Koziarz - Head of SEM w DevaGroup
Poznaj możliwości marketingu internetowego w Google
