26. Targi eHandlu w Warszawie z DevaGroup!
25 października 2024 r. w hali Expo XXI w Warszawie odbyła się 26. edycja Targów eHandlu – największego wydarzenia dla sprzedających online w Europie Centralnej. Była to idealna okazja do tego, aby poznać najnowsze rozwiązania w branży e-commerce oraz porozmawiać z przedstawicielami firm na temat rozwoju biznesu.
Eksperci z DevaGroup czekali na uczestników targów przy stoisku B2.1!
DevaGroup na 26. Targach eHandlu – sprawdź, co przygotowaliśmy!
Jakie atrakcje czekały na uczestników na naszym stoisku?
Bezpłatna strategiczna konsultacja
Na naszym stoisku odwiedzający mogli spotkać specjalistów SEO i SEM, którzy przeprowadzali audyty stron internetowych i wskazywali konkretne elementy, które warto ulepszyć. Nasi eksperci czekali na uczestników targów przez przez cały czas trwania wydarzenia, ale jeśli ktoś chciał mieć pewność, że jego konsultacja odbędzie się w konkretnym przedziale czasowym, to mógł zarezerwować dogodny dla siebie termin.
Możliwość spotkania doświadczonych specjalistów
Nie trzymamy naszych najlepszych specjalistów w ukryciu, dlatego na naszym stoisku odwiedzający mieli możliwość porozmawiania z szefami działów SEO i SEM oraz doświadczonymi specjalistami na temat m.in. Google Ads czy Microsoft Ads. Dzięki temu mieli 100% pewności, że doradzi im osoba, która jest ekspertem w swojej dziedzinie.
Konkurs z nagrodami i wiele więcej!
Uczestnicy targów mogli zapisać się do naszego newslettera, zakręcić kołem fortuny i zgarnąć jedną z wyjątkowych nagród, które przygotowaliśmy! Na odwiedzających czekały nie tylko fantastyczne upominki, ale także wiele innych niespodzianek i atrakcji.
Synergia SEO x Google Ads – wystąpienie Krzysztofa Marca!
Czy wiesz, że jeśli Twój specjalista od SEO nie rozmawia ze specjalistą od Google Ads, to tracisz pieniądze?
Krzysztof Marzec, CEO DevaGroup, podczas swojego wystąpienia na Targach eHandlu opowiedział o tym, jak połączenie wiedzy oraz danych z Google Ads (i nie tylko) może wpłynąć na efektywność SEO. Przedstawił najnowsze rozwiązania i przykłady wykorzystania systemów AI w Google Ads, które mogą wzmocnić działania SEO. Uczestnicy targów dowiedzieli się również, jak dobre SEO podnosi wyniki sprzedaży w kampaniach Google Ads. W prelekcji nie zabrakło także konkretnych przykładów i praktycznych wskazówek, które pomogły słuchaczom w pełni wykorzystać synergię SEO i Google Ads w ich biznesach.
Rozgrzewka przed 26. Targami eHandlu
Na kilkanaście dni przed targami zorganizowaliśmy bezpłatny webinar rozgrzewkowy, podczas którego mówiliśmy o tym, jak zwiększyć sprzedaż online!
Była to nie tylko okazja do tego, aby poszerzyć swoją wiedzę, ale także poczuć przedsmak eventu.
Podczas webinaru wystąpili:
Marta Koziarz – Head of SEM w DevaGroup
Efektywność kampanii Google Ads. Przekonaj się jak kampanie Google Ads mogą wpłynąć na wyniki Twojej firmy. Pokażę najpopularniej wykorzystywane kampanie – Performance Max i reklamy tekstowe oraz efekty ich wspólnego wykorzystania we współpracy z AI.
Kamil Sroka – Head of SEO w DevaGroup
7 powodów, dlaczego warto inwestować w pozycjonowanie. Dowiedz się, jak poprawa pozycji w wynikach wyszukiwania może przyciągnąć więcej klientów do Twojej strony internetowej. Nie przegap okazji, aby dowiedzieć się, jak SEO może wspomóc rozwój Twojego biznesu.
Sebastian Horoszko – CEO w Zaufane.pl
Potęga recenzji, czyli jak opinie klientów napędzają Twój e-commerce?. Dowiedz się, jak autentyczne recenzje budują zaufanie klientów do marki, poznaj przykłady jak fałszywe recenzje mogą zaszkodzić reputacji i sprzedaży oraz jak ważne jest odpowiadanie na opinie zarówno te pozytywne jak i negatywne wraz z przykładami takich odpowiedzi.
Krzysztof Marzec – CEO w DevaGroup
Nigdy nie lubiłem nazwy Audyt SEO… bo kojarzy się źle, ze sprawdzaniem czyichś działań i wytykaniem błędów. Na pewno wiesz, że nasz zespół SEO pracował dla największych np.: Shoper czy Allegro. Dowiedz się, co pokazujemy w naszych analizach, jak wygląda poprawne podejście i dobre praktyki. Posłuchaj też o tym na co uważać, aby nie dać się nabrać na ściemę i naciąganie na koszty.
Łukasz Plutecki – CEO i co-founder w AtomStore i NetArch
M-commerce to już standard, więc jak zwiększyć konwersję na mobile?. Dowiedz się więcej o dynamicznie rozwijającym się świecie m-commerce i jego wpływie na przyszłość e-handlu. Posłuchaj o tempie rozwoju zakupów przy pomocy urządzeń mobilnych i o tym, dlaczego nowe technologie są nie tylko trendem, ale koniecznością.
Masz pytania? Porozmawiaj z nami.
Wymagasz więcej? Szukasz pełnej marketingowej obsługi dla Twojej firmy?
Od 2005 roku cieszymy się zaufaniem firm, dla których jesteśmy
szerokim wsparciem w marketingu.
Skutecznie zarządzamy milionami złotych naszych klientów:
od szerokich możliwości Google Ads przez pozycjonowanie po reklamę na Facebooku.
Twój dedykowany opiekun wysłucha Twoich potrzeb i przygotuje spersonalizowaną ofertę. Skontaktuj się już dziś!
Łukasz Jeleń,
Head of New Business
517 450 338
lukasz.jelen@devagroup.pl