Targi eHandlu to największe wydarzenie dla sprzedających online w Europie Centralnej. 25 października w hali EXPO XXI w Warszawie odbyła się 26. edycja tego eventu. Oczywiście nie mogło tam zabraknąć ekipy DevaGroup. Sprawdź naszą relację!
Spis treści
Podczas tegorocznej edycji na odwiedzających czekało ponad 80 wystawców, wśród których znaleźli się przedstawiciele takich firm jak InPost, PayPo, cyber_Folks, MailerLite, SMSAPI, Senuto, Shoper, Zaufane.pl czy Ceneo.pl. Uczestnicy targów mieli okazję poznać najnowsze rozwiązania z branży e-commerce, porozmawiać z przedstawicielami firm na temat swoich biznesów, wziąć udział w różnego rodzaju konkursach, zgarnąć wiele ciekawych gadżetów, a także wysłuchać merytorycznych wystąpień.
Stoisko DevaGroup – co przygotowaliśmy dla uczestników?
Ekipa DevaGroup spotkała się z uczestnikami targów przy stoisku B2.1.
Nasi opiekunowie handlowi, Aleksandra Połetek-Pszonak oraz Michał Zawiślak, przez cały dzień rozmawiali z odwiedzającymi stoisko na temat świadczonych przez nas usług oraz tego, jak nasza agencja może pomóc w rozwoju biznesu i wyprzedzeniu konkurencji.
Bycie wystawcą na Targach eHandlu w Warszawie było doskonałą okazją do bezpośredniego spotkania z przedsiębiorcami i menedżerami z branży e-commerce. Mieliśmy okazję porozmawiać z potencjalnymi partnerami czy klientami, którzy poszukują nowoczesnych rozwiązań SEM i SEO. Nasze stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem, a rozmowy pozwoliły nam nie tylko zrozumieć bieżące potrzeby rynku, ale też nawiązać wartościowe relacje biznesowe. Samo wydarzenie było zorganizowane bardzo dobrze, liczę, że dobra energia przywieziona z Warszawy pozwoli przetrwać jesienne popołudnia, a kontakty przełożą się na nowych klientów dla naszej agencji.
Z kolei Kamil Sroka, nasz Head of SEO, udzielał bezpłatnych strategicznych konsultacji stron internetowych, podczas których wskazywał konkretne elementy, które warto ulepszyć, aby poprawić swoją widoczność w sieci.
Targi eHandlu w Warszawie to świetne miejsce do rozmów z właścicielami i pracownikami wielu firm z różnorodnych branż e-commerce. Dzięki targom mieliśmy szansę poznać nie tylko same biznesy, ale przede wszystkim ludzi, którzy je na co dzień tworzą. Rozmowy z zakresu SEO i SEM poruszały często konkretne problemy, które pozwalały rysować nowe możliwości współpracy. Dlatego cieszę się z udziału, ponieważ część naszych spotkań będziemy mogli zamienić już niebawem w niesamowite projekty.
Marta Koziarz, Head of SEM, rozmawiała z odwiedzającymi stoisko na temat systemów reklamowych Google Ads, Meta Ads oraz Microsoft Ads. Okazało się, że wiele pytań rozmówców dotyczyło tego, kiedy jest najlepszy moment na to, aby zacząć reklamować się w Internecie.
Była to okazja do spotkania osób, których problemy były bardzo różne. Każda rozmowa była ciekawa i wartościowa. Były też osoby, które dopiero planują sklep online, co bardzo mnie cieszy, bo już na tym etapie możemy wesprzeć ich biznes i wejście na rynek e-commerce.
Na naszym stoisku uczestnicy mogli także zakręcić kołem fortuny i zgarnąć wyjątkowe nagrody, takie jak książki branżowe, gadżety czy zniżki na nasze usługi. Dodatkowo w przestrzeni targowej można było spotkać hostessy, które częstowały zwiedzających krówkami oraz ciasteczkami z wróżbą od DevaGroup.
Networking
Wydarzenie było także doskonałą okazją do wartościowego networkingu. W czasie trwania eventu odbyliśmy wiele ciekawych rozmów z osobami z branży i nie tylko. Uczestnicy chętnie wymieniali się z nami kontaktami oraz dodawali do swoich sieci na LinkedIn. Strzałem w dziesiątkę okazały się identyfikatory z kodami QR, które przygotowaliśmy specjalnie na tę okazję!
Wystąpienia ekspertów
Targi eHandlu to nie tylko stoiska i networking, ale również merytoryka. Organizatorzy przygotowali 4 sceny, na których przez cały dzień eksperci dzielili się wiedzą i doświadczeniem z zakresu e-commerce. Odwiedzający mogli dowiedzieć się m.in. jak zwiększyć sprzedaż, jak wykorzystać automatyzację przy nadchodzącym Black Friday czy poznać najczęstsze błędy w kampaniach e-commerce. Na scenie B o godz. 13:55 wystąpił także nasz CEO, Krzysztof Marzec, który opowiedział o tym, jak skutecznie połączyć działania SEO i Google Ads. Słuchacze mogli dowiedzieć się, jak dobre SEO podnosi wyniki sprzedaży w kampaniach Google Ads. W prelekcji nie zabrakło przykładów i wielu konkretnych wskazówek.
Podsumowanie
To był intensywny i bardzo ciekawy dzień. Odbyliśmy dziesiątki (o ile nie setki) rozmów, wymieniliśmy się cennymi kontaktami, a także poznaliśmy wiele ciekawych perspektyw naszych potencjalnych klientów na reklamowanie się w internecie. Dziękujemy za liczne odwiedziny naszego stoiska i już nie możemy doczekać się kolejnych spotkań na żywo!