26. Targi eHandlu w Warszawie – relacja z wydarzenia

26. Targi eHandlu w Warszawie – relacja z wydarzenia

26. Targi eHandlu w Warszawie
- relacja z wydarzenia

Targi eHandlu to największe wydarzenie dla sprzedających online w Europie Centralnej. 25 października w hali EXPO XXI w Warszawie odbyła się 26. edycja tego eventu. Oczywiście nie mogło tam zabraknąć ekipy DevaGroup. Sprawdź naszą relację!

 

Podczas tegorocznej edycji na odwiedzających czekało ponad 80 wystawców, wśród których znaleźli się przedstawiciele takich firm jak InPost, PayPo, cyber_Folks, MailerLite, SMSAPI, Senuto, Shoper, Zaufane.pl czy Ceneo.pl. Uczestnicy targów mieli okazję poznać najnowsze rozwiązania z branży e-commerce, porozmawiać z przedstawicielami firm na temat swoich biznesów, wziąć udział w różnego rodzaju konkursach, zgarnąć wiele ciekawych gadżetów, a także wysłuchać merytorycznych wystąpień.

Stoisko DevaGroup – co przygotowaliśmy dla uczestników?

Ekipa DevaGroup spotkała się z uczestnikami targów przy stoisku B2.1.

Nasi opiekunowie handlowi, Aleksandra Połetek-Pszonak oraz Michał Zawiślak, przez cały dzień rozmawiali z odwiedzającymi stoisko na temat świadczonych przez nas usług oraz tego, jak nasza agencja może pomóc w rozwoju biznesu i wyprzedzeniu konkurencji.

Bycie wystawcą na Targach eHandlu w Warszawie było doskonałą okazją do bezpośredniego spotkania z przedsiębiorcami i menedżerami z branży e-commerce. Mieliśmy okazję porozmawiać z potencjalnymi partnerami czy klientami, którzy poszukują nowoczesnych rozwiązań SEM i SEO. Nasze stoisko cieszyło się dużym zainteresowaniem, a rozmowy pozwoliły nam nie tylko zrozumieć bieżące potrzeby rynku, ale też nawiązać wartościowe relacje biznesowe. Samo wydarzenie było zorganizowane bardzo dobrze, liczę, że dobra energia przywieziona z Warszawy pozwoli przetrwać jesienne popołudnia, a kontakty przełożą się na nowych klientów dla naszej agencji.

apoletek-pszonak_kolko_200x200

Aleksandra Połetek-Pszonak
New Business Expert w DevaGroup

Z kolei Kamil Sroka, nasz Head of SEO, udzielał bezpłatnych strategicznych konsultacji stron internetowych, podczas których wskazywał konkretne elementy, które warto ulepszyć, aby poprawić swoją widoczność w sieci.

Targi eHandlu w Warszawie to świetne miejsce do rozmów z właścicielami i pracownikami wielu firm z różnorodnych branż e-commerce. Dzięki targom mieliśmy szansę poznać nie tylko same biznesy, ale przede wszystkim ludzi, którzy je na co dzień tworzą. Rozmowy z zakresu SEO i SEM poruszały często konkretne problemy, które pozwalały rysować nowe możliwości współpracy. Dlatego cieszę się z udziału, ponieważ część naszych spotkań będziemy mogli zamienić już niebawem w niesamowite projekty.

ksroka_kolko_200x200

Kamil Sroka
Head of SEO w DevaGroup

Marta Koziarz, Head of SEM, rozmawiała z odwiedzającymi stoisko na temat systemów reklamowych Google Ads, Meta Ads oraz Microsoft Ads. Okazało się, że wiele pytań rozmówców dotyczyło tego, kiedy jest najlepszy moment na to, aby zacząć reklamować się w Internecie.

Była to okazja do spotkania osób, których problemy były bardzo różne. Każda rozmowa była ciekawa i wartościowa. Były też osoby, które dopiero planują sklep online, co bardzo mnie cieszy, bo już na tym etapie możemy wesprzeć ich biznes i wejście na rynek e-commerce.

Marta Koziarz
Head of SEM w DevaGroup

Na naszym stoisku uczestnicy mogli także zakręcić kołem fortuny i zgarnąć wyjątkowe nagrody, takie jak książki branżowe, gadżety czy zniżki na nasze usługi. Dodatkowo w przestrzeni targowej można było spotkać hostessy, które częstowały zwiedzających krówkami oraz ciasteczkami z wróżbą od DevaGroup.

Networking

Wydarzenie było także doskonałą okazją do wartościowego networkingu. W czasie trwania eventu odbyliśmy wiele ciekawych rozmów z osobami z branży i nie tylko. Uczestnicy chętnie wymieniali się z nami kontaktami oraz dodawali do swoich sieci na LinkedIn. Strzałem w dziesiątkę okazały się identyfikatory z kodami QR, które przygotowaliśmy specjalnie na tę okazję!

Wystąpienia ekspertów

Targi eHandlu to nie tylko stoiska i networking, ale również merytoryka. Organizatorzy przygotowali 4 sceny, na których przez cały dzień eksperci dzielili się wiedzą i doświadczeniem z zakresu e-commerce. Odwiedzający mogli dowiedzieć się m.in. jak zwiększyć sprzedaż, jak wykorzystać automatyzację przy nadchodzącym Black Friday czy poznać najczęstsze błędy w kampaniach e-commerce. Na scenie B o godz. 13:55 wystąpił także nasz CEO, Krzysztof Marzec, który opowiedział o tym, jak skutecznie połączyć działania SEO i Google Ads. Słuchacze mogli dowiedzieć się, jak dobre SEO podnosi wyniki sprzedaży w kampaniach Google Ads. W prelekcji nie zabrakło przykładów i wielu konkretnych wskazówek.

Podsumowanie

To był intensywny i bardzo ciekawy dzień. Odbyliśmy dziesiątki (o ile nie setki) rozmów, wymieniliśmy się cennymi kontaktami, a także poznaliśmy wiele ciekawych perspektyw naszych potencjalnych klientów na reklamowanie się w internecie. Dziękujemy za liczne odwiedziny naszego stoiska i już nie możemy doczekać się kolejnych spotkań na żywo!

Kamila Maleszak
Marketing Specialist. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Specjalizuje się w copywritingu i tworzeniu treści do social mediów. Jej nietypowym hobby jest obserwowanie i analizowanie ludzkich zachowań i konstrukcji językowych. Wolny czas spędza na czytaniu, spacerowaniu i kolorowaniu.

Aleksandra Połetek-Pszonak
New Business Expert. Magister marketingu, w Devagroup zajmuje się sprzedażą i kontaktem z klientami. W pracy ceni sobie jasną komunikację, zadowolenie klienta i możliwość udziału w ciekawych projektach oraz picie dużej ilości kawy bez wyrzutów sumienia. Miłośniczka dobrych reklam, podróży i kultury latynoamerykańskiej.

Marta Koziarz (Pilacińska)
Head of SEM. Zajmuje się zarządzaniem działem SEM. Postara się odpowiedzieć na każde pytanie z dziedziny marketingu. Analityka to jej pasja. Google Ads, Analytics i Tag Manager nie mają przed nią tajemnic.

Kamil Sroka
Head of SEO. W branży od 2008 roku, szkolił m.in. w ramach Marketing Masters z zakresu optymalizacji i pozycjonowania stron internetowych, trener programu szkoleniowego Google “Umiejętności Jutra”, wykładowca WSB w Gdańsku. Przez lata realizował także liczne szkolenia z tematyki SEO dla wielu firm i instytucji. Odpowiada za projekty audytów dla marek takich jak Neonet czy Allegro. Na co dzień kieruje 13 osobowym działem SEO w DevaGroup, oraz odpowiada za nadzorowanie działań SEO, przygotowanie wycen i strategii dla projektów.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (3 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry