Relacja z XI Targów eHandlu według DevaGroup

Dawid Kilian
Dawid Kilian
Archiwum 11.2016

e-targi_handlu_relacja

Targi eHandlu są zawsze wielkim wydarzeniem na rynku eCommerce. To właśnie na nich możemy odnaleźć zbiór firm, które nie tylko idealnie odnajdują się w tej branży, ale także chcą wnieść do niej coś świeżego i zaprezentować swoją ofertę szerszej publiczności. Targi eHandlu są doskonałym wydarzeniem dla agencji SEO/SEM, które mogą w ten sposób pokazać się i zaprezentować swoje możliwości, starając się pozyskać jednocześnie nowych, perspektywicznych Klientów. Jest to również niesamowita okazja, by móc zamienić parę słów z osobami odpowiedzialnymi na co dzień za prowadzenie kampanii, co może okazać się kluczowe dla podjęcia decyzji o zawarciu konkretnej współpracy.

Tegoroczna XI edycja tego wydarzenia odbyła się w warszawskim Centrum EXPO 9 listopada. Impreza zgromadziła sporo ponad setkę wystawców z różnych gałęzi biznesu powiązanego z eCommerce: od przedsiębiorstw kurierskich, poprzez znane firmy odpowiadające za płatności elektroniczne i przelewy czy innowacyjnych ekspertów od prezentacji produktów, aż do dostawców elektronicznych systemów monitoringu widoczności sklepów oraz producentów oprogramowania eCommerce. Oczywiście na takim wydarzeniu nie mogło zabraknąć agencji SEO/SEM takich jak DevaGroup.

Nasz zespół na Targach zjawił się na czele z Dyrektorem Zarządzającym Krzysztofem Marcem, który wygłosił prezentację, przedstawiając case study z audytów kampanii oraz sugestywnie omawiając 10 najczęstszych błędów przy prowadzeniu kampanii AdWords. W swojej prelekcji wygłosił i szczegółowo omówił 10 pomyłek, które często kończą się marnowaniem budżetu przeznaczanym na ten sposób reklamy oraz doradzał publiczności, w jaki sposób dobierać swojego partnera biznesowego, by uniknąć tego typu katastrofalnych w skutkach sytuacji.

Prezentację można obejrzeć pod poniższym adresem:


Prezentacja zgromadziła sporo publiczności, a najszybsze osoby po prezentacji miały szansę wygrać świeżo wydaną książkę naszego Dyrektora „Narzędzia Google dla eCommerce”. Na stoisku DevaGroup był również konkurs wizytówkowy – dzięki zostawieniu własnej wizytówki w naszej szklanej kuli również można było wejść w posiadanie książki naszego Dyrektora, gadżetów, a dla samych odwiedzających nasze stoisko – otrzymać rabat na oferowane przez nas działania 🙂

Dziękujemy za tak liczne przybycie na stoisko! Jeśli nie było Cię z nami na targach lub po prostu chcesz powspominać, zapraszamy do zapoznania się z naszą galerią zdjęć i do śledzenia bloga, by być z nami na bieżąco. Do zobaczenia na kolejnej edycji Targów eHandlu! 🙂

Dawid Kilian
SEO Specialist. Z oddaniem zgłębia tajniki optymalizacji on-page i technicznego SEO. Trafne i dogłębne audyty są zawsze jego asem w rękawie. Uwielbia pochłaniać wielkie ilości branżowych niusów, a w pracy z Klientami nie obawia się żadnych czarno-białych zwierzątek.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991