Planer słów kluczowych – definicja

« Back to Glossary Index

Kampanie linków sponsorowanych w wyszukiwarce Google to jeden ze sposobów na pozyskanie wartościowego ruchu w sytuacji, gdy witryna znajduje się na niskich pozycjach w organicznych wynikach wyszukiwania. Planer słów kluczowych Google Ads pozwala szybko i zupełnie za darmo znaleźć słowa kluczowe, które można wykorzystać podczas kampanii reklamowej.

Planer słów kluczowych – co to takiego?

Google Keyword Planner jest narzędziem darmowym, które służy pomocą w znalezieniu słów kluczowych używanych przez użytkowników. Na podstawie otrzymanych informacji można również oszacować to, ile będzie nas kosztować kampania reklamowa w sieci wyszukiwania Google.

Google Keyword Planner – jak go wykorzystać do stworzenia kampanii reklamowej?

Analiza słów kluczowych to jeden z ważniejszych elementów podczas tworzenia skutecznej kampanii reklamowej w wyszukiwarce. Dobór słów kluczowych powinien być taki, aby dzięki reklamom na stronę internetową trafiali użytkownicy, którzy faktycznie będą zainteresowani zakupem konkretnych dóbr czy usług. Kluczowe wyrażenia można wymyślić samodzielnie, na przykład dokładnie analizując zawartość strony internetowej, na którą mają być kierowane reklamy, a można także wykorzystać w tym celu narzędzia propozycji słów kluczowych. Jednym z najpopularniejszych, ogólnodostępnych i darmowych narzędzi do planowania słów kluczowych jest planer słów kluczowych Google Ads. Korzystanie z planera jest intuicyjne. Chcąc poznać propozycje, jakie ma dla nas Google, trzeba wpierw założyć konto w Google Ads.

Wpisując w planerze jedno słowo, otrzymamy wiele wyników, które będą tematycznie powiązane z naszym słowem bazowym. Zanim jednak przejdziesz do wyszukiwania, sprawdź koniecznie, czy ustawienia narzędzia zostały poprawnie skonfigurowane. Istotna jest między innymi lokalizacja i język. Dlaczego warto korzystać z tego narzędzia? Dzięki niemu można nie tylko stworzyć kompletną listę słów kluczowych, które zostaną wykorzystane w tworzonych reklamach, lecz także można zyskać wiedzę na temat średniej miesięcznej liczby wyszukiwań konkretnej frazy. I to właśnie ta funkcjonalność sprawia, że planer słów kluczowych Google zyskał również ogromną popularność w świecie SEO.

Sekcja tło

Podejmij współpracę z profesjonalną agencją

Planer słów kluczowych Google a SEO

Google keyword planner to narzędzie propozycji słów kluczowych, po które chętnie sięgają specjaliści od pozycjonowania na etapie tworzenia indywidualnej strategii działań dla konkretnej strony internetowej. Program ten ma ogromny potencjał w zakresie proponowania powiązanych haseł, umożliwia sprawdzenie konkurencyjności danego wyrażenia. Dzięki temu znacznie łatwiej jest podjąć decyzję dotyczącą tego, na jakich słowach kluczowych adekwatnych dla konkretnej branży skupić swoje wysiłki. Analiza słów kluczowych może uwzględniać frazy z długiego ogona. Planer słów kluczowych Google pomoże znaleźć optymalne propozycje. Dzięki niemu można też będzie sprawdzić ilu użytkowników w skali miesiąca, jest zainteresowanych konkretnym wyrażeniem.

« Wróć do słownika pojęć SEO/SEM/e-marketing
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991