Czy remarketing to zawsze dobry wybór?

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 02.2014
 

Coraz więcej reklamodawców prowadzi kampanię remarketingową, jednak nie zawsze to dobry wybór. Remarketing nie jest metodą emisji reklam dla każdej branży, ponieważ opiera się na wyświetlaniu wszystkim użytkownikom, którzy korzystają danego urządzenia. Czasami lepiej wykorzystać reklamy tekstowe lub postawić na kampanię mailingową zamiast podsyłać użytkownikowi te same reklamy. Sprawdź, czy powinieneś stosować remarketing w swojej kampanii. Więcej szczegółów znajdziesz w krótkim artykule na blogu Emarketed oraz w pomocy Google.

Marta Nasiadka
Były pracownik na stanowisku Senior SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry