Czy remarketing to zawsze dobry wybór?

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 02.2014

Coraz więcej reklamodawców prowadzi kampanię remarketingową, jednak nie zawsze to dobry wybór. Remarketing nie jest metodą emisji reklam dla każdej branży, ponieważ opiera się na wyświetlaniu wszystkim użytkownikom, którzy korzystają danego urządzenia. Czasami lepiej wykorzystać reklamy tekstowe lub postawić na kampanię mailingową zamiast podsyłać użytkownikowi te same reklamy. Sprawdź, czy powinieneś stosować remarketing w swojej kampanii. Więcej szczegółów znajdziesz w krótkim artykule na blogu Emarketed oraz w pomocy Google.

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991