Jak kierować posty do różnych osób na Facebooku?

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 10.2014

Na Facebooku działa wiele globalnych marek, które mają swoje produkty w wielu różnych krajach. Takie firmy mogą stworzyć osobno fan page dla każdego kraju lub komunikować się w ramach jednego profilu. Facebook umożliwia takie rozwiązanie. Każdy post, jaki chcemy zamieścić na naszym profilu możemy skierować do wybranej grupy osób.

Jeżeli komunikujemy się w języku angielskim i polskim, nie ma problemu, żebyśmy posty w języku angielskim kierowali tylko do osób, które używają Facebooka w języku angielskim, a posty napisane po polsku do osób, korzystających z polskiej wersji Facebooka. Jak ustawić post skierowany do konkretnej grupy odbiorców? Wystarczy włączyć odpowiednią funkcję w ustawieniach. Logujemy się do naszego fan page’a, wchodzimy w opcję Settings (Ustawienia) znajdującą się u góry profilu.

posty-do-osob-po-angielsku

Następnie wybieramy opcję targetowania postów, klikamy w zakładkę Edit (Edytuj) i zaznaczmy możliwość targetowania postów.

posty-do-osob-po-angielsku

Po zaznaczeniu opcji wybieramy Save changes (Zapisz zmiany).

posty-do-osob-po-angielsku

Teraz możemy przejść do utworzenia konkretnego posta. Tworzymy post, po czym wybieramy strzałkę przy globusie, która znajduje się między opcją Boost Post a Post. Z rozwijanego menu zaznaczamy opcję Location/Language.

posty-do-osob-po-angielsku

Następnie uzupełniamy język lub lokację, w zależności od tego, do kogo kierujemy post.

posty-do-osob-po-angielsku

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...

Komentarze są wyłączone.

Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991