Jak kierować posty do różnych osób na Facebooku?

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 10.2014
 

Na Facebooku działa wiele globalnych marek, które mają swoje produkty w wielu różnych krajach. Takie firmy mogą stworzyć osobno fan page dla każdego kraju lub komunikować się w ramach jednego profilu. Facebook umożliwia takie rozwiązanie. Każdy post, jaki chcemy zamieścić na naszym profilu możemy skierować do wybranej grupy osób.

Jeżeli komunikujemy się w języku angielskim i polskim, nie ma problemu, żebyśmy posty w języku angielskim kierowali tylko do osób, które używają Facebooka w języku angielskim, a posty napisane po polsku do osób, korzystających z polskiej wersji Facebooka. Jak ustawić post skierowany do konkretnej grupy odbiorców? Wystarczy włączyć odpowiednią funkcję w ustawieniach. Logujemy się do naszego fan page’a, wchodzimy w opcję Settings (Ustawienia) znajdującą się u góry profilu.

posty-do-osob-po-angielsku

Następnie wybieramy opcję targetowania postów, klikamy w zakładkę Edit (Edytuj) i zaznaczmy możliwość targetowania postów.

posty-do-osob-po-angielsku

Po zaznaczeniu opcji wybieramy Save changes (Zapisz zmiany).

posty-do-osob-po-angielsku

Teraz możemy przejść do utworzenia konkretnego posta. Tworzymy post, po czym wybieramy strzałkę przy globusie, która znajduje się między opcją Boost Post a Post. Z rozwijanego menu zaznaczamy opcję Location/Language.

posty-do-osob-po-angielsku

Następnie uzupełniamy język lub lokację, w zależności od tego, do kogo kierujemy post.

posty-do-osob-po-angielsku

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (2 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry