


01
Światowy gigant w końcu zawita do Polski. Co to oznacza dla naszego e-commerce? Przeczytacie w artykule:
❯ Eksperci e-commerce komentują zapowiadane wejście marki Amazon do Polski



02
Zmiana priorytetów zakupowych to tylko jeden z wielu dominujących w 2020 roku trendów. Jak zaplanować działania Facebook Ads w nowej rzeczywistości?
❯ Jakie wnioski wyciągnąć z doświadczeń z 2020 roku w dziedzinie Facebook Ads i ogólnych trendów?



03
Nadchodzi przyszłość, która kładzie dużo większy nacisk na prywatność użytkownika w sieci. Co to oznacza dla marketingu internetowego? Poradnik jak pozostać blisko swoich potencjalnych Klientów znajdziecie tutaj:
❯ Cookies and Chrome: How to prepare your business for a more private web



04
W ubiegłym roku YouTube dotarł do większej liczby dorosłych użytkowników niż wszystkie sieci telewizyjne razem wzięte! Jak odpowiedzieć na taki globalny trend? Najlepiej spojrzeć na checklistę, jak robią to największe marki:
❯ 5 ways brands are adapting to shifts in video viewership to drive results



05
Gdy już o trendach mowa – wyszukiwanie głosowe jest jednym z tych, których nie warto lekceważyć! Sprawdź, jak optymalizować treści na swoich stronach z myślą o wyszukiwaniu głosowym:



06
O tym, że SEO jest długoterminową inwestycją wie każdy. Ale jak skutecznie zarządzać budżetem na pozycjonowanie i na co zwracać uwagę? Dowiecie się z artykułu:
❯ Jak wydać pieniądze na pozycjonowanie strony w Google i nie stracić?