Semówka 21.30 – czyli co warto przeczytać

Ewelina Ibek
Ewelina Ibek
29 lipca 2021
 

Semówka 21.30


– czyli co warto przeczytać

01

Kluczowe trendy marketingowe prosto z analiz Google znajdziecie tutaj:

02

Czy ekomartketing to tylko chwilowy trend? Jak podejść do działań CSR i stworzyć skuteczną komunikację?

03

Nowe trendy w wyszukiwaniach i jak z nich korzystać? Odpowiedź znajdziecie w artykule:

04

Czego potrzebujesz, by zacząć prowadzić kreatywny employer branding? Garść praktycznych porad znajdziecie w artykule

05

Świat bez cookies – co to oznacza dla marketingowców? Jak przygotować się do bez ciasteczkowej przyszłości? Zapraszamy do lektury poradnika:

06

Zostajemy w temacie ochrony prywatności, ale tym razem skupimy się na Apple, który zapowiada kolejne, daleko idące aktualizacje w tym zakresie:

Ewelina Ibek
Marketing Manager. Polonistka, entuzjastka marketingu internetowego. Najlepiej czuje się na eventach, które sama zorganizowała. Gdy nie zajmuje się konferencjami i contentem, pije dużo kawy (czarnej), czyta jeszcze więcej książek (tych dobrych) i chodzi na spacery ze swoim Pieskiem (marki Akita). Kibicuje Arsenalowi, więc nerwy to ma ze stali.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (2 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991