Semówka 23.43 – czyli co warto przeczytać

Katarzyna Warzecha
Katarzyna Warzecha
Archiwum 10.2023
 
Semówka 23.43 – czyli co warto przeczytać

Semówka 23.43
– czyli co warto przeczytać

01

Wzrost popularności treści dla dzieci na YouTube budzi pytania o bezpieczeństwo reklam skierowanych do najmłodszych użytkowników.

02

Amazon wprowadza narzędzie wykorzystujące AI, które pozwala reklamodawcom generować obrazy na podstawie opisów. Może to znacząco ułatwić proces tworzenia reklam i poprawić ich wydajność.

03

W wyniku inicjatywy Prezesa UOKiK, największe platformy społecznościowe w Polsce wyraziły gotowość do współpracy z urzędami i branżą, aby poprawić kontrolę nad treściami reklamowymi.

04

Google przeprowadza eksperyment z nowym panelem przeglądowym w Google Ads, który pozwala dostosowywać wyświetlane dane i przewijać je w formacie karuzeli.

05

TikTok testuje opcję przesyłania 15-minutowych filmów, starając się konkurować z YouTube.. Ta zmiana ma przyciągnąć więcej użytkowników i zwiększyć potencjał reklamowy platformy.

06

Przychody reklamowe YouTube\’a po raz pierwszy przewyższyły sieć reklamową Google w ostatnim kwartale, osiągając 7,95 mld USD i zyskując 12,5% w skali roku.

Katarzyna Warzecha
Content & Marketing Manager. Niepoprawna optymistka, dla której nie ma rzeczy niemożliwych. Entuzjastka wykorzystywania nieszablonowych rozwiązań w Social Mediach. Twórca treści, wróg źle postawionych przecinków. Baczny obserwator, który lubi analizować zachowania konsumentów.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (2 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry