


01
Sprawdź, jak uzyskać lepszą widoczność w wyszukiwarkach. Paweł Jackowski – SEO Associate w DevaGroup tłumaczy, jak grupowanie słów kluczowych może zwiększyć „topical authority” i przyciągnąć więcej organicznego ruchu na stronę.
❯ Grupowanie słów kluczowych – proste kroki do lepszej widoczności w wyszukiwarkach



02
Dowiedz się, jak osiągnąć maksymalną skuteczność w sprzedaży B2B dzięki sprawdzonym strategiom. Aleksandra Połetek-Pszonak – New Business Expert w DevaGroup pisze o tym, jak wykorzystać analizę danych, personalizację oferty i budowanie relacji z klientami, aby zwiększyć swoje wyniki sprzedażowe.
❯ Strategie sprzedaży B2B – jak osiągnąć maksymalną skuteczność



03
Pinterest wykorzystuje sztuczną inteligencję do generowania tła dla zdjęć produktów. Dzięki nowej technologii AI, twórcy mogą łatwo poprawić wygląd swoich zdjęć produktowych, co pozwala na bardziej atrakcyjne prezentowanie produktów i zwiększenie ich atrakcyjności w oczach klientów.
❯ Pinterest Outlines AI Background Generation Process for Product Shots



04
Zobacz, w jaki sposób algorytmy Google wykorzystują sztuczną inteligencję do analizowania i przewidywania popularnych słów kluczowych, co może pomóc w optymalizacji strategii SEO i poprawie widoczności w wyszukiwarkach.



05
Czy automatyzacja w reklamach Google Ads i Facebook Ads ma sens? Dowiedz się, jakie są zalety i wady automatyzacji w kampaniach reklamowych oraz kiedy warto korzystać z tych narzędzi, aby osiągnąć lepsze wyniki marketingowe.
❯ Automatyzacja w reklamach Google Ads i Facebook Ads – czy ma sens?



06
Google przygotowuje się do wprowadzenia nowej głównej aktualizacji algorytmu SEO w ciągu kilku tygodni. Update ten może mieć znaczący wpływ na rankingi stron internetowych w wynikach wyszukiwania Google.