01
[Nowość w supporcie Google] Google wprowadza rzadsze, ale dłuższe przerwy reklamowe na YouTube na urządzeniach CTV. Widzowie nadal będą mogli pominąć reklamy po 5 sekundach. Zmiana ta ma zwiększyć zaangażowanie użytkowników i poprawić skuteczność reklam.
❯ Mniej przerw na reklamy i większe zaangażowanie użytkowników w YouTube na urządzeniach CTV
02
Google zaktualizowało formularz wniosku o modyfikację kampanii Performance Max, wprowadzając szybsze powiadomienia o implementacji i możliwość wprowadzania wielu zmian jednocześnie. Przeczytaj artykuł i dowiedz się, co nowego znajdziesz w formularzu.
❯ Google Ads updates PMax modification campaign request form
03
Google wydłuża termin wycofania opcji strategii ustalania stawek na podstawie prowizji w reklamach hotelowych do 20 lutego 2025 r. Dzięki temu reklamodawcy mają więcej czasu na dostosowanie swoich strategii do nowych wymogów.
❯ Google extends deadline for Hotel Ads commission bidding sunset
04
Sprawdź najnowszy raport IAB Polska/PwC AdEx i dowiedz się, jak kształtował się rynek reklamy online w pierwszym kwartale 2024 r. Poznaj dominujące formaty, branże z najszybszym wzrostem oraz prognozy na resztę roku.
❯ IAB Polska/PwC AdEx: Reklama online z wysoką dynamiką po pierwszym kwartale 2024 [badanie]
05
Kilka dni temu szef Instagrama Adam Mosseri podzielił się kilkoma wskazówkami dotyczącymi tego, jak poprawić skuteczność treści publikowanych na IG. Porady dotyczyły m.in. publikowania rolek w stories oraz postów współdzielonych. Zapoznaj się z nimi już teraz!
❯ Instagram Chief Shares Tips on How to Improve Content Performance
06
Sprawdź, dlaczego aplikacja Threads zdobyła tak dużą popularność w bardzo krótkim czasie. Dowiedz się, jakie możliwości oferuje oraz jak wykorzystać ją w strategii marketingowej Twojej marki.