


01
Tworzenie wartościowych treści pomaga budować zaufanie, edukować klientów oraz wpływać na decyzje zakupowe. W artykule naszej New Business Expert, Oli Połetek-Pszonak znajdziesz wskazówki, jak planować treści, by skutecznie generować leady i wspierać sprzedaż.
❯ Rola content marketingu w sprzedaży B2B. Jak tworzyć treści, które sprzedają?



02
Sprawdź, kiedy wykorzystywać format „Kolekcja”, a kiedy „Produkty z katalogu” w kampaniach Meta Ads. W artykule znajdziesz porównanie obu formatów, omówienie ich zastosowań oraz wskazówki, jak efektywnie promować swoje produkty, dostosowując kampanię do celów biznesowych.
❯ PORADNIK: Meta Ads – format kolekcja vs. „Dodaj produkty z katalogu”



03
Google wprowadza aktualizacje w kampaniach Performance Max, wykorzystujące sztuczną inteligencję do poprawy automatyzacji i wyników reklam. AI pozwala na lepsze zarządzanie kampaniami i bardziej szczegółowe analizy w czasie rzeczywistym.
❯ Google Rolls Out AI-Powered Updates To Performance Max Campaigns



04
Sprawdź listę najlepszych konferencji marketingowych, które warto odwiedzić! Na liście znalazł się również nasz flagowy event – semKRK, idealny dla profesjonalistów SEM i SEO, którzy chcą zdobyć wiedzę od liderów branży.
❯ Top konferencji marketingowych, które warto uwzględnić w swoim kalendarzu



05
Zadbaj o profil firmy w Google, by zwiększyć widoczność i zaufanie klientów. Dzięki zoptymalizowanemu Profilowi Firmy w Google możesz lepiej zarządzać informacjami o swojej marce, poprawić wyniki w lokalnych wyszukiwaniach i przyciągnąć więcej klientów.



06
Google rozszerza reklamy podróżnicze o dane w czasie rzeczywistym, co umożliwia lepsze dopasowanie ofert do aktualnych cen i dostępności. Nowe funkcje zwiększają skuteczność kampanii, dostosowując je do bieżących preferencji użytkowników.