Semówka 24.44 – czyli co warto przeczytać

Kamila Maleszak
Kamila Maleszak
31 października 2024
 
Semówka 24.44 – czyli co warto przeczytać

Semówka 24.44
– czyli co warto przeczytać

01

[Nowość w supporcie Google] Od teraz za pomocą kilku kliknięć można skonfigurować eksperymenty wideo dotyczące rozważania zakupu i zasięgu. Funkcja ta pozwala sprawdzić, jak różne warianty kreacji wpływają na wyniki kampanii.

02

[Nowość w supporcie Google] Na kontach Google Ads zaczął pojawiać się nowy segment tworzony automatycznie – “Google-engaged audiences”. Obejmuje on użytkowników, którzy odwiedzili witrynę reklamodawcy poprzez wyniki wyszukiwania lub reklamy Google. Członkostwo w segmencie ustawiono na 540 dni.

03

[Zmiany w supporcie Google] Od 13 listopada Google Ads wprowadzi nową politykę przechowywania danych. Wszystkie konta, wraz ze wskaźnikami wydajności, danymi rozliczeniowymi i raportami historycznymi, będą przechowywane przez 11 lat.

04

[Nowość w supporcie Google] Pojawiła się możliwość konfiguracji testów A/B w kampaniach Video Consideration i Reach, umożliwiająca testowanie różnych kreacji w kilku kliknięciach. Wprowadzono również podział na eksperymenty podstawowe A/B oraz zaawansowane (Custom). Testy te dotyczą wyłącznie zasobów w kampaniach Video Reach oraz Video View.

05

Od sierpnia br. największe platformy cyfrowe, są zobowiązane do corocznych raportów zgodnych z DSA. Z najnowszych danych Tiktoka wynika, że w Polsce miesięcznie w sposób aktywny korzysta z niego 11,8 mln osób. Najwięcej użytkowników platforma ma we Francji, Niemczech i Włoszech. Raport dostarcza również dane dotyczące zgłoszeń nielegalnych treści.

06

Meta testuje nową technologię do identyfikacji fałszywych reklam z wizerunkiem celebrytów, co ma przyczynić się do skuteczniejszego zwalczania oszustw reklamowych. Testowana jest także funkcja wideo selfie jako dodatkowej metody potwierdzania tożsamości, która ma ułatwiać użytkownikom uzyskiwanie dostępu do kont na Facebooku i Instagramie.

Kamila Maleszak
Marketing Specialist. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Jagiellońskim. Specjalizuje się w copywritingu i tworzeniu treści do social mediów. Jej nietypowym hobby jest obserwowanie i analizowanie ludzkich zachowań i konstrukcji językowych. Wolny czas spędza na czytaniu, spacerowaniu i kolorowaniu.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (2 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry