


01
[Nowość w supporcie Google] Google zaostrza zasady dotyczące reklam, dostosowując je do reguł przeciwdziałania spamowi w wyszukiwarce. Nowe wytyczne mają na celu poprawę jakości reklam, eliminując te, które naruszają polityki związane z wprowadzaniem w błąd i niską jakością treści.



02
[Aktualizacja w supporcie Google] Google zaktualizował i zreorganizował zasady dotyczące opieki zdrowotnej i leków w Google Ads, aby poprawić ich przejrzystość i czytelność. Zmiany mają ułatwić reklamodawcom zrozumienie wymagań Google.



03
[Nowość w supporcie Google] Google udostępnił słowniczek terminów Google Merchant Center. Zawiera on kluczowe pojęcia związane z platformą oraz linki do artykułów wyjaśniających szczegóły, co ułatwia zrozumienie i korzystanie z narzędzia.
❯ Glossary



04
Google wprowadza możliwość tworzenia eksperymentów z podziałem budżetu między kampaniami Performance Max, a DSA (Dynamic Search Ads) lub Display jako kampaniami kontrolnymi. Funkcja dostępna jest na niektórych kontach.
❯ Google Ads Performance Max gets budget reallocation experiments



05
Google podsumowuje najważniejsze osiągnięcia w dziedzinie sztucznej inteligencji w 2024 roku. W artykule znajdziesz informacje o nowych narzędziach, projektach badawczych oraz sposobach, w jakie AI wpłynęło na rozwój produktów i usług Google.



06
Od 30 stycznia Google Ads zmienia zasady dotyczące kampanii Performance Max. Teraz wszystkie nowe kampanie będą musiały zawierać nazwę firmy i logo na poziomie kampanii, zamiast przypisywać je do poszczególnych grup plików.