


01
[Nowość w supporcie Google] Google wprowadza nowy sposób na zwiększenie lojalności klientów i wartości życiowej (LTV) – “Retention Goal”, czyli cel retencji klientów. Funkcja ta pozwala odzyskiwać nieaktywnych klientów w ramach kampanii PMax. Na razie dostępna jest w wersji beta i oferuje pierwszy tryb: win-back mode.



02
[Nowość w supporcie Google] W GA4 wprowadzono kilka nowych funkcji, których celem jest poprawa jakości danych. Nowości obejmują: zbiorcze identyfikatory, inteligentne mechanizmy zastępcze, nowe etykiety danych, wskaźnik jakości danych oraz adnotacje systemowe. Sprawdź szczegóły!



03
[Nowość w supporcie Google] Google wprowadza zmiany w specyfikacji danych produktowych w Merchant Center. Część z nich obowiązuje już od 8 kwietnia 2025 r., a kolejne zaczną obowiązywać 1 lipca. Aktualizacja ma poprawić jakość danych i skuteczność kampanii produktowych.



04
Allegro wprowadza nowy format sklepów dla dużych marek obecnych na platformie. Dzięki temu firmy będą mogły w unikalny sposób prezentować swoją ofertę, zachowując estetykę i charakter swojej marki. Pierwszą marką, która skorzystała z tego rozwiązania, jest Inglot.



05
Meta wprowadza dwa nowe umiejscowienia reklam: powiadomienia na Facebooku oraz aktualności w Threads. Reklamy w powiadomieniach będą miały formę tekstową, natomiast w Threads będą to klasyczne reklamy display’owe. Na niektórych kontach w Menedżerze reklam placementy te są już dostępne.



06
Instagram uruchomił długo wyczekiwaną aplikację do montażu – Edits. Oferuje ona szeroki zestaw narzędzi, w tym efekty wideo, dłuższe filmy (do 10 minut), zarządzanie wieloma projektami, gromadzenie inspiracji, a także możliwość eksportowania filmów bez znaku wodnego. Aplikacja dostępna jest w App Store i Google Play Store.
❯ Edits – nowa aplikacja do montażu wideo jest już dostępna!