


01
Prowadzisz profile dla branży medycznej? Uważaj na przepisy prawne i zasady etyki! Reklama usług medycznych, wyrobów i leków podlega ścisłym regulacjom. Sprawdź, jak legalnie i etycznie tworzyć treści w social mediach na profilach medyków.
❯ Nawet do 2 mln zł kary za niewłaściwy marketing lekarzy i lekarzy dentystów w social mediach



02
Pinterest zyskał w ostatnim roku ponad 50 milionów nowych użytkowników – głównie z pokolenia Z, które traktuje platformę jako wyszukiwarkę inspiracji i pomysłów zakupowych. To duży potencjał, zwłaszcza dla małych i średnich firm. Dowiedz się więcej!



03
Aż 83% firm w Polsce inwestuje w content marketing. Dominują SEO, treści eksperckie i video, rośnie także rola AI. Sprawdź najnowszy raport Stowarzyszenia Content Marketing Polska, aby poznać kierunki rozwoju rynku i lepiej planować działania contentowe.
❯ Nowy raport Stowarzyszenia Content Marketing Polska: kondycja rynku content marketingu w Polsce 2025



04
TikTok wprowadza nową funkcję AI, która pozwala ożywiać statyczne zdjęcia i zamieniać je w dynamiczne wideo. Narzędzie dostępne jest jedynie w TikTok Stories. Każdy taki materiał będzie miał oznaczenie, że został wygenerowany przez AI – dla większej przejrzystości.
❯ TikTok przedstawia funkcję AI Alive, która przekształca statyczne zdjęcia w dynamiczne filmy



05
Meta rozszerza aplikację Edits o nowe funkcje, takie jak znaczniki synchronizacji klipów z rytmem muzyki, więcej animacji i filtrów oraz dodatkowe inspiracje. Kolejne aktualizacje mają ułatwiać tworzenie przyciągających uwagę wideo.



06
Google odświeża swoje logo po blisko 10 latach. Zmiana jest subtelna – kolory zamiast wyraźnych granic teraz płynnie przechodzą jeden w drugi. Nie jest ono jeszcze widoczne na wszystkich urządzaniach. Na razie pojawiło się na iOS i smartfonach Pixel.