Semówka 25.47 – czyli co warto przeczytać

Kamila Maleszak
Kamila Maleszak
20 listopada 2025
 
Semówka 25.47 – czyli co warto przeczytać

Semówka 25.47
– czyli co warto przeczytać

01

W najnowszym raporcie „Marketing Trends” Kantar prezentuje 10 trendów, które ukształtują marketing w 2026 r. Wśród nich m.in.: rozwój agentów AI, optymalizacja generatywna, inkluzywność oraz rosnąca rola mikrospołeczności. Sprawdź szczegóły!

02

Meta rozpoczęła testowanie funkcji „View in Room” w Facebook Marketplace, wykorzystującej nowy model SAM 3D. Narzędzie umożliwia realistyczną wizualizację mebli i dekoracji we własnym wnętrzu, wprowadzając bardziej zaawansowane doświadczenia AR i ułatwiając zakupy online.

03

YouTube testuje nowe funkcje w aplikacji: prywatne udostępnianie filmów z możliwością rozmów w mobilnym czacie, lepsze zarządzanie znacznikami czasowymi oraz rozszerzone sugestie odpowiedzi AI. Wszystko po to, by ułatwić interakcję i kontrolę nad treściami.

04

TikTok wprowadza Bulletin Board – publiczny kanał wiadomości dla twórców i marek. Umożliwia on udostępnianie tekstu, zdjęć i wideo obserwującym, zwiększanie zaangażowania oraz promocję produktów i ekskluzywnych treści. Narzędzie może okazać się szczególnie przydatne dla branży e-commerce.

05

Spam w komentarzach pod reklamami na Instagramie może negatywnie wpływać na wizerunek marki i skuteczność kampanii. Sprawdź, jak skutecznie zarządzać komentarzami, automatyzować moderację i wykorzystywać sztuczną inteligencję do eliminowania niechcianych treści.

06

Facebook wciąż pozostaje kluczową platformą dla e-commerce. Dzięki ogromnej bazie użytkowników i rozbudowanemu ekosystemowi reklamowemu Meta, marki mogą skutecznie budować zasięg, angażować społeczność i zwiększać sprzedaż online. Sprawdź, jak wykorzystać potencjał tego medium!

Kamila Maleszak
Marketing Specialist. Ukończyła Dziennikarstwo i komunikację społeczną oraz Zarządzanie mediami i reklamą na Uniwersytecie Jagiellońskim. W branży od 2021 roku. Specjalizuje się w copywritingu i komunikacji w nowych mediach. Interesuje się mediami społecznościowymi oraz strategiami komunikacyjnymi firm i instytucji publicznych. Wolny czas spędza na kolorowaniu i spacerowaniu.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (2 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewijanie do góry