Semówka 3.63 – czyli, co warto przeczytać

Kamil Leśniak
Kamil Leśniak
12 grudnia 2019

Semówka 3.63 –


czyli, co warto przeczytać

01

Kiedy i jak powstała agencja DevaGroup? Jakie były największe wyzwania przy jej tworzeniu i kiedy udało się pozyskać pierwszego klienta? Co powinny wiedzieć osoby zastanawiające się nad otwarciem agencji? Krzysztof Marzec, nasz CEO, odpowiada w wywiadzie na pytania NowyMarketing.

02

Think with Google przedstawia nowy cykl wywiadów z szefami ośmiu agencji z Wielkiej Brytanii. Sprawdźcie 3 porady i krótkie wideo od Roba Pierre’a, CEO Jellyfish.

03

Mamy Grudzień, czyli miesiąc podsumowań. Bądźcie więc gotowi na zbiór ciekawostek, które zostały wprowadzone w 2019 roku! Na pierwszy ogień: Google Ads! Sprawdźcie nowinki. Ciekawe, czy stosujecie już w swoich działaniach większość z nich? 😊

04

Trendy SEO na 2020 rok! Sprawdźcie, co warto będzie robić i jakich nowości można spodziewać się w nadchodzącym roku.

05

Aby podnieść swoją pozycję w rankingach wyszukiwania należy ciągle podejmować nowe kroki. Przedstawiamy poradnik 5 szybkich aktualizacji, które pomogą wam w podnoszeniu pozycji.

06

Kiedy ostatnio czegoś szukałeś i od razu dokonałeś zakupu online? Pewnie nigdy. Nadszedł czas, aby marketerzy przestali używać atrybucji „Last Click” do mierzenia sukcesu w Google Ads! Przeczytajcie więcej w artykule.

Kamil Leśniak
Marketing Specialist. Zajmuje się marketingiem internetowym oraz contentem. Lubi wyzwania i pasjonuje się organizacją eventów. Prywatnie kolekcjoner autografów znanych osób.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (9 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991