SeoStories – podsumowanie tygodnia

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 08.2012

Przygotowaliśmy porcję najciekawszych linków ze świata SEM. Jeśli nie mieliście czasu na branżowe blogi, nasze zestawienie pozwoli Wam nadrobić zaległości. W minionym tygodniu działo się sporo, począwszy od siódemki w wynikach wyszukiwania, a skończywszy na pierwszym polskim SEO hangoucie.

Na początek polecamy zapoznanie się z raportem, z którego można dowiedzieć się wielu interesujących statystyk dotyczących użytkowników SEOmoz zajmujących się zawodowo marketingiem internetowym.
http://www.seomoz.org/seo-industry-survey

Ciekawa infografika na temat badań dotyczących wyszukiwań organicznych i AdWords w Wielkiej Brytanii.
http://searchenginewatch.com/article/2200730/Organic-vs.-Paid-Search-Results-Organic-Wins-94-of-Time

Krótko i rzeczowo na temat najnowszej aktualizacji Google Panda.
http://searchengineland.com/google-panda-refresh-on-august-19th-version-3-9-1-131284

O nowych powiadomienia w Google Webmaster Tool, dzięki którym dowiemy się m.in. o spadku klikalności naszej strony.
http://googlewebmastercentral.blogspot.com/2012/08/search-queries-alerts-in-webmaster-tools.html

Analiza dotycząca zmiany ilości wyświetlanych wyników wyszukiwania dla niektórych fraz do przeczytania w serwisie SEOmoz.
http://www.seomoz.org/blog/serp-crowding-shrinkage-its-not-your-imagination

Przydatny przewodnik na temat Wyniku Jakości w Google AdWords do pobrania na blogu MarketingLab.
http://www.marketinglab.pl/wynik-jakosci-google-adwords-od-a-do-z-przewodnik/

Wszystkie newsy dotyczące SEO i pozycjonowania z ostatnich hangoutów z Johnem Muellerem, a także filmik z pierwszego polskiego hangoutu znajdziemy w artykule Cezarego Lecha.
http://sprawnymarketing.pl/artykuly/streszczenie-5-ostatnich-hangoutow-seo-sporo-nowosci/

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991