newspapersJak co tydzień prezentujemy najciekawsze artykuły z sieci. W tym tygodniu na blogach internetowych było głośno o karze dla Interflory za zamieszczenie artykułów sponsorowanych.  Z ust blogerów nie schodzi temat rozszerzonych kampanii AdWords i zmian w wynikach wyszukiwania. Po raz kolejny wiele wartościowych treści znaleźliśmy na polskich blogach.

 

 

 

Intryguje Cię skąd bierze się (other) w raportach Google Analytics? Jak sprawić, by dane z tej grupy były widoczne, przeczytamy w nowym artykule na blogu Conversion.
Kilka ciekawych wniosków dotyczących prezentowania przez Google tylko siedmiu wyników wyszukiwania.
Interflora została ukarana kilka dni temu z powodu linków w artykułach sponsorowanych. Gościnne wpisy znalazły się na czarnej liście Google. Autor artykułu, Martin Macdonald zwraca uwagę na reakcje blogerów, którzy otrzymali prośbę o usunięcie linków ze swoich stron. Jeszcze więcej na ten temat na blogu SEO Profi.


Rozszerzone kampanie Google AdWords wciąż wywołują wiele pytań. Przed jakimi wyzwaniami stoją managerowie kont AdWords?

M.in. o kampaniach rozszerzonych będziemy mieli okazję posłuchać na siódmym SEMcampie. W tej edycji zobaczymy prezentacje Mariusza Gąsiewskiego, Przemysława Modrzewskiego, Macieja Lewińskiego i Cezarego Glijera.

Inbound Marketing i Outbound Marketing w infografice to dwaj przeciwny na ringu. Który zyskał przewagę i znokautował rywala?

Marta Nasiadka
Autor:

Marta Nasiadka   Specjalistka SEM, pracuje na stanowisku SEOninja w agencji DevaGroup. W tematyce SEM porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEO jest w samym centrum wiadomości z branży. Dodajmy do tego praktykę - ogromne zaplecza i najtrudniejsze słowa kluczowe w sieci pod okiem starych wyjadaczy z DevaGroup - wybuchowa mieszanka SEO-mocy gotowa.

Google AdWords

Social Media