Facebook wprowadził globalne strony dla marek

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 10.2012

Facebook udostępnił testowane od maja Global Pages. Dzięki nim każda większa marka będzie mogła personalizować swój fanpage w zależności od kraju, w którym ma się pojawić. Będzie tam możliwość zmian grafik, wpisów, coverów, tabów.

Jest to naprawdę wygodne rozwiązanie, gdyż globalne marki stwarzały problem logistyczny – trzeba było zakładać kilka profili (pracochłonne) lub prowadzić jeden w kilku językach (usiążliwe).

Co więcej profil będzie miał jeden URL, a główny administrator takiej strony będzie miał wgląd we wszystkie dane. Sądzimy, że to ciekawe i wygodne rozwiązanie. A Wy, co myślicie o takiej zmianie?

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta AdWords,
aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii AdWords

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991