Facebook wprowadził globalne strony dla marek

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 10.2012
 

Facebook udostępnił testowane od maja Global Pages. Dzięki nim każda większa marka będzie mogła personalizować swój fanpage w zależności od kraju, w którym ma się pojawić. Będzie tam możliwość zmian grafik, wpisów, coverów, tabów.

Jest to naprawdę wygodne rozwiązanie, gdyż globalne marki stwarzały problem logistyczny – trzeba było zakładać kilka profili (pracochłonne) lub prowadzić jeden w kilku językach (usiążliwe).

Co więcej profil będzie miał jeden URL, a główny administrator takiej strony będzie miał wgląd we wszystkie dane. Sądzimy, że to ciekawe i wygodne rozwiązanie. A Wy, co myślicie o takiej zmianie?

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (1 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry