Hashtagi na Facebooku

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 06.2013

Decyzja zapadła. W ślad za Twitterem, Google, Instagramem i innymi serwisami społecznościowymi, Facebook zdecydował się na wprowadzenie hashtagów. Od tej pory znalezienie poszukiwanej informacji w portalu ma być dużo łatwiejsze. Próba wyszukania czegoś w serwisie zazwyczaj wiązała się z irytacją – wyszukiwarka Facebooka nigdy nie była zbyt pomocna dla osób głodnych informacji. Teraz sytuacja ma ulec zmianie.

Hashtagi to słowa poprzedzone znakiem „#”, które umożliwiają skrótowe zapisanie publikowanej treści lub opisanie zdjęcia. Niepozorne znaczki porządkują treść i stwarzają bardziej czytelną bazę informacyjną. Każde otagowane słowo jest równocześnie odsyłaczem i linkiem do słów, które zostały opisane tym samym wyrazem. Hashtagi można porównać do działających już na Facebooku odsyłaczy do nazwisk i profili. Przed danymi, które chcemy zmienić w link, umieszczamy znaczek @. Słowa opisane w ten sposób przekierowują do konkretnej osoby lub na określony profil.

Serwis nie poinformował jeszcze o dokładnej dacie wprowadzenia hashtagów.

Justyna Mądro
Od 3 lat pracuje na stanowisku specjalisty ds. social marketingu w agencji interaktywnej Deva Group. Interesuje się działaniami SEM.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991