Decyzja zapadła. W ślad za Twitterem, Google, Instagramem i innymi serwisami społecznościowymi, Facebook zdecydował się na wprowadzenie hashtagów. Od tej pory znalezienie poszukiwanej informacji w portalu ma być dużo łatwiejsze. Próba wyszukania czegoś w serwisie zazwyczaj wiązała się z irytacją – wyszukiwarka Facebooka nigdy nie była zbyt pomocna dla osób głodnych informacji. Teraz sytuacja ma ulec zmianie.
Hashtagi to słowa poprzedzone znakiem „#”, które umożliwiają skrótowe zapisanie publikowanej treści lub opisanie zdjęcia. Niepozorne znaczki porządkują treść i stwarzają bardziej czytelną bazę informacyjną. Każde otagowane słowo jest równocześnie odsyłaczem i linkiem do słów, które zostały opisane tym samym wyrazem. Hashtagi można porównać do działających już na Facebooku odsyłaczy do nazwisk i profili. Przed danymi, które chcemy zmienić w link, umieszczamy znaczek @. Słowa opisane w ten sposób przekierowują do konkretnej osoby lub na określony profil.
Serwis nie poinformował jeszcze o dokładnej dacie wprowadzenia hashtagów.