Hashtagi na Facebooku

Justyna Mądro
Justyna Mądro
Archiwum 06.2013
 

Decyzja zapadła. W ślad za Twitterem, Google, Instagramem i innymi serwisami społecznościowymi, Facebook zdecydował się na wprowadzenie hashtagów. Od tej pory znalezienie poszukiwanej informacji w portalu ma być dużo łatwiejsze. Próba wyszukania czegoś w serwisie zazwyczaj wiązała się z irytacją – wyszukiwarka Facebooka nigdy nie była zbyt pomocna dla osób głodnych informacji. Teraz sytuacja ma ulec zmianie.

Hashtagi to słowa poprzedzone znakiem „#”, które umożliwiają skrótowe zapisanie publikowanej treści lub opisanie zdjęcia. Niepozorne znaczki porządkują treść i stwarzają bardziej czytelną bazę informacyjną. Każde otagowane słowo jest równocześnie odsyłaczem i linkiem do słów, które zostały opisane tym samym wyrazem. Hashtagi można porównać do działających już na Facebooku odsyłaczy do nazwisk i profili. Przed danymi, które chcemy zmienić w link, umieszczamy znaczek @. Słowa opisane w ten sposób przekierowują do konkretnej osoby lub na określony profil.

Serwis nie poinformował jeszcze o dokładnej dacie wprowadzenia hashtagów.

Justyna Mądro
Były pracownik na stanowisku Marketing Manager w agencji DevaGroup. Interesuje się szeroko pojętym digital marketingiem, ze szczególnym uwzględnieniem reklam Facebook Ads. Prywatnie jest kolekcjonerką płyt winylowych i miłośniczką reportaży. Aktualnie: Menedżer ds. marketingu e-commerce w Multibrand Decofire.pl.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Przewiń do góry