Michał Magdziarz – wywiad przed semKRK #6 BIG

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 06.2017

Michał Magdziarz jest branży SEO ponad 12 lat, cały czas na brytyjskim rynku. Pracował dla największych brytyjskich i światowych firm jak Primelocation, OnTheMarket, Trinity Mirror oraz Ticketmaster. Michał jest współzałożycielem i dyrektorem zarządzającym w DeepCrawl oraz współzałożycielem londyńskiej SEO agencji pod nazwą Semetrical.

 

 

Kolejna edycja semKRK będzie wyjątkowa pod względem liczby prelegentów, uczestników i miejsca, w którym się odbędzie. Tradycyjnie już poprosiliśmy naszych mówców o krótki wywiad. Zapraszamy do lektury miniwywiadu z prelegentem szóstej edycji semKRK, Michałem Magdziarzem. Tytuł prezentacji Michała Magdziarza to „Jak bezboleśnie migrować duże strony z milionami podstron”.

DevaGroup: O czym opowiesz na semKRK?

Michał Magdziarz: O migracjach bardzo dużych stron.

Co Twoim zdaniem było lub będzie największym przełomem w branży SEO w 2017?

Miało być nim Mobile-first indexing, ale wygląda na to, że zostało to przełożone na początek 2018.

Trudna branża i spora konkurencja w wynikach wyszukiwania: wolisz rozwijać nową domenę bez historii i linków, czy domenę ze słabszym profilem linkowym i kilkuletnią historią?

Obie opcje są możliwe i nie maja wielkiego wpływu na końcowy sukces, więc byłoby mi to obojętne.

Zapominamy o gigantycznych crawlerach, dużych projektach i wielkich analizach linków. Jakie mini-narzędzia SEO najbardziej ułatwiają Ci codzienną pracę?

W konsultacjach SEO w zasadzie używałem tylko 3 narzędzi:

  • DeepCrawl
  • Excel
  • Powerpoint

Do tego dochodzą źródła danych, a więc:

Analytics: GA, Omniture

Backlinks: Majestic, Ahrefs

Keyword Search Volume: Term Explorer

Competitors: Alexa itp.

Które kwestie w on-page SEO uważasz za najbardziej przyszłościowe?

Architektura Strony. To był dla mnie od zawsze klucz do sukcesu.

Najśmieszniejsze tragiczne w skutkach błędy na stronach internetowych. Czy potrafiłbyś wskazać jakieś?

Robots.txt od zawsze był najgroźniejszym narzędziem. Jedna linia może spowodować milionowe straty… opowiem o dwóch przypadkach podczas mojej prezentacji.

Klient chce zbadać czy jego SEO jest dobrze prowadzone przez agencję. Jaki sposób sprawdzenia tego zagadnienia poleciłbyś właścicielowi strony?

Zacząłbym od DeepCrawl-a ale to bardzo złożona kwestia generalnie.

Jakie rutynowe działania SEO praktykujesz i które szczególnie możesz polecić innym?

Monitoring strony.

Dziękujemy Michałowi za odpowiedzi i zapraszamy na kolejne wywiady, gdzie na bardzo podobne pytania odpowiadają kolejni prelegenci semKRK #6.

Do zobaczenia na semKRK #6!

Marta Nasiadka
Senior SEM Specialist. Certyfikowana Specjalistka AdWords i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (oceń)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads
(AdWords), aby otrzymać

600zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od pozycjonowania,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991

Zadzwoń do eksperta
od Facebook Ads,
aby otrzymać

bezpłatną analizę potencjału

niezobowiązującą wycenę

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991