Podsumowanie siódmej edycji semKRK

Krzysztof Marzec
Krzysztof Marzec
Archiwum 11.2017
 
Podsumowanie siódmej edycji semKRK

Podsumowanie siódmej edycji
semKRK

Chcielibyśmy ponownie podziękować wszystkim za tak liczne przybycie na semKRK #7 oraz za uczestnictwo w after-party! Dzięki prelegentom, a także dzięki takiej wspaniałej widowni atmosfera w Pauzie oraz na afterze tamtego wieczoru była tak dobra! Pojawiło się 160 osób, a na sli.do 60 różnych osób zadało 40 pytań. Mamy nadzieję, że pizza wszystkim smakowała oraz że doskonale bawiliście się na afterparty semKRK. Dzięki ankietom dowiemy się też, czy poziom prezentacji spełnił Wasze największe oczekiwania i dowiedzieliście się czegoś nowego.

Dziękujemy także Łukaszowi Kołodziejczykowi za obszerną relację na Twitterze.

Oraz Szymonowi Słowikowi za opublikowanie treściwej relacji na swoim blogu.

Jedną z prezentacji – Cezarego Glijera możecie oglądnąć na YouTube! 🙂
UPDATE: Prezentacja Sławka Czajkowskiego również jest dostępna.



 

 

 

 

 

Dziękujemy i do zobaczenia na kolejnej edycji semKRK!

Krzysztof Marzec
CEO DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star, Trener SEO, Google Ads & Analytics Sędzia European Search Awards. Autor szkoleń i artykułów oraz trzech książek z tej tematyki, wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Specjalizuje się w strategiach wykorzystujących analitykę cyfrową do optymalizacji działań.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (10 głosów, średnia: 4,90 / 5)
Loading...
Przewijanie do góry