[NIEAKTUALNE] Praca: Junior New Business Specialist | NB

Łukasz Jeleń
Łukasz Jeleń
Archiwum 12.2023
 
[NIEAKTUALNE] Praca: Junior New Business Specialist | NB

[NIEAKTUALNE] Rekrutujemy
Junior New Business Specialist

NUMER REFERENCYJNY: DEV-NB-GRU23

Cześć,

Nazywam się Łukasz i prowadzę dział New Business w DevaGroup. Ze względu na rozwój agencji do swojego zespołu szukam specjalistów z doświadczeniem w sprzedaży usług B2B, którzy chcą pracować w dynamicznie rozwijającym się zespole.

DevaGroup to mała, 50-osobowa agencja, lubimy to i nie mamy z tego powodu żadnych kompleksów. Co prawda mimo zmian na rynku nasz zespół ciągle się powiększa, to jednak stale chcemy działać w nie-korporacyjnym klimacie. Podobno zna nas cała branża, pewnie dlatego, że organizujemy cykliczne krakowskie spotkania pasjonatów SEM i SEOsemKRK (a ostatnio również semWAW!), które przyciągają wielu słuchaczy z całej Polski! Jesteśmy jedną z nielicznych firm, które zostały wyróżnione przez Google za najwyższy poziom obsługi kampanii Google Ads: nasz CEO (Krzysztof Marzec) został Trenerem w ramach Akademii Google Partners oraz projektu BIG6. Jako Premier Partner dostaliśmy się do finału najbardziej prestiżowego konkursu w branży: Premier Partners Awards EMEA.  Klienci trafiają do nas sami, głównie z polecenia – szukamy osoby, która pomoże kontaktować się z nimi, dopasowywać ofertę naszych działań do ich wymagań, prowadzić działania upsellowe, ale również samodzielnie pozyskiwać nowych klientów.

Nasze biuro jest nowoczesnym klimatyzowanym wnętrzem w nowym apartamentowcu w Fabryce Czekolady, blisko centrum Krakowa – mieści się prawie na rogu ulic Łokietka/Wrocławskiej.

Podsumowując: świetne portfolio, aktualna wiedza, szkolenia i konferencje, unikalne narzędzia i dostęp do wielu ciekawych branż.

Dodaj do tego: możliwą 100% pracę zdalną, dobre wynagrodzenie, pole do rozwoju.

Poszukujemy osoby, która:

  • ma doświadczenie w sprzedaży i dosprzedaży usług B2B,
  • jest samodzielna, potrafi aktywnie działać, a nie tylko odpowiadać na pytania,
  • potrafi stworzyć i utrzymać dobre relacje z klientami B2B i partnerami,
  • potrafi pracować w zespole (często w przygotowaniu oferty potrzebna będzie współpraca z działami SEO i SEM).

Do zadań osoby na nowym stanowisku należeć będzie:

  • aktywne pozyskiwanie klientów,
  • social selling, udział w wydarzeniach, reprezentowanie firmy na zewnątrz,
  • aktywny udział w tworzeniu indywidualnych ofert i samodzielna praca nad nimi,
  • współpraca z działem marketingu przy tworzeniu i wdrażaniu strategii firmy,
  • utrzymanie relacji z obecnymi klientami oraz dosprzedaż usług.

W zależności od Twoich umiejętności i preferencji stosunek obowiązków aktywnej sprzedaży i obsługi leadów do utrzymania relacji z obecnymi klientami może być różny. Szukamy zarówno osób pracujących obecnie jako sprzedawcy ale również jako account jesteś potencjalnie świetnym kandydatem na to stanowisko.

Wymagania:

  • doświadczenie w sprzedaży usług B2B (idealnie w branży SEM lub SEO),
  • kultura osobista, nienaganny wizerunek i zdolności komunikacyjne,
  • umiejętności sprzedaży i wypracowywanie celów sprzedażowych,
  • dobra organizacja pracy i samodzielność.

Dodatkowe atuty:

  • znajomość narzędzi i możliwości SEO/SEM,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji z klientem,
  • dostępność na miejscu w biurze w trakcie okresu próbnego,
  • znajomość języków obcych,
  • otwartość na dzielenie się wiedzą: w artykułach, szkoleniach, wystąpieniach.

Co otrzymasz w zamian:

  • Praca w modelu hybrydowym: na co dzień możliwa jest praca w trybie home office, ale zdarzają się sporadyczne sytuacje (np. spotkania działowe czy szkolenia), gdzie konieczny będzie przyjazd do biura.

Pracę zdalną traktujemy serio, dla nas to nie chwilowa konieczność – pracujemy tak od zawsze. Wiemy, jak prowadzić komunikację w trybie rozproszonym, jak wyglądają wady i zalety takiej pracy. Dodatkowo do dyspozycji masz też wygodne i nowoczesne biuro blisko centrum Krakowa, z którego możesz korzystać, jeśli masz taką potrzebę. Pracujemy tak od ponad 15 lat.

  • Pracę w stabilnej firmie w oparciu o umowę o pracę.

Mamy politykę zero-patologii. Żadne zaniżanie umowy z wypłatą z drugiej firmy-krzak lub „pod stołem” ani umowa o dzieło na prawach autorskich. To jest pełnoprawna umowa o pracę, którą dostajesz od razu po podjęciu decyzji o zatrudnieniu. Umowa gwarantuje Ci, że nawet jeśli wchodzi w życie za kilka tygodni, to praca jest już Twoja i obowiązuje Twoja ochrona prawna. Podobnie urlopy oraz weekendy i czas wolny od pracy to dla nas świętość.

  • W zależności od umiejętności i poziomu samodzielności, możesz liczyć na podstawę wynoszącą: od 3400 zł netto (około 4500 zl brutto) dla Juniora i od 3700 zł netto (około 5000 zł brutto) dla Specjalisty. Dodatkowo otrzymasz premie od sprzedaży, które u najlepszych sprzedawców przewyższają kwotę z podstawy – tu nie ma górnego limitu.

Masz konkretne wymagania ze względu na większe doświadczenie? Napisz o tym.

W prostej ankiecie określisz kwoty, jakie chcesz zarabiać przez pierwszy okres pracy oraz po roku, weźmiemy to pod uwagę wyznaczając konkretną ścieżkę podwyżek i awansów.

  • Ścieżka awansu: Junior New Business Specialist, New Business Specialist, Senior New Business Specialist, New Business Manager, Senior New Business Manager, New Business Expert, Senior New Business Expert.
  • Czas pracy, który możesz dostosowywać do swoich potrzeb (w piątki pracujemy godzinę krócej),
  • Firmowy sprzęt: laptop, smartfon z dużym planem internetu,
  • Udział w szkoleniach i konferencjach, kursy językowe,
  • Benefity: prywatne ubezpieczenie medyczne PZU, karta Multisport lub karta do Cinema City, premia urlopowa, dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin, biuro otwarte na integracje i wspólne oglądanie wydarzeń sportowych.
  • Rozbudowany system premiowy i podwyżki powiązane z wynikami jakie generujesz.

Proces rekrutacyjny:

  • To ogłoszenie jest aktywne, zbieramy i analizujemy zgłoszenia, planujemy zamknąć je w +/-2 tygodnie,
  • Pierwszy etap polega na wypełnieniu prostej ankiety rekrutacyjnej, dostajesz ją od razu po zgłoszeniu się,\
  • Drugi etap to rozmowa telefoniczna, podczas której mamy się lepiej poznać i chcemy zadać pytania techniczne. To czas na pierwsze Twoje pytania do nas. Po naszej rozmowie otrzymasz jeszcze proste zadanie do wykonania,
  • Trzeci etap to wideo rozmowa, w której poznajemy się lepiej i rozwiązujesz na żywo kilka problemów z kampaniami/ klientami.
  • Szczycimy się tym, że potrafimy cały proces zamknąć w jednym tygodniu.

Bardzo szanujemy Twój czas. Zaangażowanie w proces rekrutacyjny nagradzamy darmowym udziałem w naszych wydarzeniach.

Odpisujemy na każdy e-mail / każde zgłoszenie.

Jeśli nie dostałaś/łeś odpowiedzi przez 2-3 dni to koniecznie do nas napisz/zadzwoń, ponieważ najpewniej nasza odpowiedź znalazła się w Twoim spamie.


Jeśli wzbudziliśmy Twoje zainteresowanie – napisz do mnie bezpośrednio: lukasz.jelen@devagroup.pl

Trafiłeś tu przypadkiem lub nie jest to oferta dla Ciebie?  Wiemy, jak trudno znaleźć właściwą osobę, stąd jeśli zatrudnimy kogoś, kogo nam polecisz, okrągła sumka 1024 zł brutto trafi jako premia na Twoje konto.

NUMER REFERENCYJNY: DEV-NB-GRU23

Łukasz Jeleń
Ma na koncie ponad 10 lat doświadczenia w sprzedaży i obsłudze klientów, zarówno detalicznych jak i biznesowych. Lubi pracę w domowym zaciszu, koty, kawę i dobre jedzenie. W DevaGroup poza bezpośrednimi działaniami sprzedażowymi i kontaktem z firmami partnerskimi zajmuje się kierowaniem działem New Business, oraz szeroko pojętą posprzedażową obsługą klienta.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (29 głosów, średnia: 4,93 / 5)
Loading...
Przewiń do góry