SEMówka #2.38 – czyli co warto przeczytać

Marta Nasiadka
Marta Nasiadka
Archiwum 11.2017
 
SEMówka #2.38 – czyli co warto przeczytać

SEMówka #2.38
czyli co warto przeczytać

Zachęcamy do sprawdzenia naszej listy najlepszych artykułów o tematyce SEM, SEO i Facebook z ostatnich tygodni. SEMówka to seria artykułów, która zbiera dobre artykuły w jednym miejscu, większość z anglojęzycznych źródeł.

01

Prowadzisz jedną kampanię produktową na koncie i nie cieszą Cię rezultaty? Zacznij tworzyć kampanie Google Shopping, wykorzystaj wiedzę o ROI, podziel je na Brand, Generics, Catch all.

02

Google Optimize udostępnia Niestandardowe Cele, która nie muszą pochodzić z Google Analytics. Dostępne są dwa typy celi: Zdarzenia oraz Odsłony. Wypróbuj dziś!

03

Czy zewnętrzny audyt to zawsze dobre rozwiązanie dla Twojej kampanii?

04

Jak podnieść swój CPA wykorzystując kampanie RLSA i sieci reklamowe (nie tylko Google).

05

Google AdWords Budget Calculator od Jeffalytics ułatwi ustalenie optymalnego budżetu dla Twojej kampanii na podstawie danych o konwersji i średniego kosztu za kliknięcie.

06

Trzy zwykle niedocenione dane, które warto analizować w kampanii. Zwrot na sesję, współczynnik odrzuceń oraz CR na segment odbiorców.

Marta Nasiadka
Były pracownik na stanowisku Senior SEM Specialist w agencji DevaGroup. Certyfikowana Specjalistka Google Ads i Analytics. W tematyce Google AdWords porusza się jak ryba w wodzie. Subskrybując ponad setkę blogów SEM, jest w samym centrum wiadomości z branży.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (4 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Przewiń do góry