Semówka 21.22 – czyli co warto przeczytać

Katarzyna Meus
Katarzyna Meus
3 czerwca 2021
 

Semówka 21.22 –


czyli co warto przeczytać

01

Nasi specjaliści SEM w poniższym artykule przedstawili profil konsumenta w covidowej rzeczywistości.

02

Które z nawyków wyrobionych podczas pandemii zostaną z nami, i jaki będzie miało to wpływ na e-commerce?
Autorka przeanalizowała trzy branże: sprzedażową, turystyczną i finansową.

03

Według badań, wystarczy 66 dni aby wyrobić w sobie nawyk. W ciągu ostatniego roku powstało ich mnóstwo. Jak nowe nawyki konsumentów wpłynęły i będą wpływać na zmianę komunikacji marek?

04

Kto nigdy nie użył Google Translate, niech pierwszy rzuci słownikiem. Najpopularniejszy tłumacz internetowy to już nie słynne “thank you from the mountain”. Jednak czy można w ten sposób tworzyć content? Dowiecie się z poniższego artykułu.

05

To nie jest element scenografii do filmu science-fiction, tylko najprawdziwsze “okno na świat”! To pierwszy tego typu obiekt na świecie.

06

O wygodnych metodach płatności, w tym o płatnościach odroczonych, dodatkowych CTA i innych możliwościach zwiększenia konwersji pisze Marta Olejnik, marketing manager w PayPo.

Katarzyna Meus
Marketing Specialist. Zajmuje się social mediami oraz contentem. Jej grafomańskie oblicze wyszło na jaw już w wieku 10 lat - albo i wcześniej. W wolnych chwilach uczy się języka portugalskiego i podróżuje - obecnie palcem po mapie.

Podobał Ci się artykuł? Wystaw 5!
słabyprzeciętnydobrybardzo dobrywspaniały (3 głosów, średnia: 5,00 / 5)
Loading...
Chcesz spróbować? ikona widgetu

Zadzwoń do eksperta Google Ads,
aby otrzymać

375 zł bonus na reklamę

bezpłatną analizę konta

wstępny plan strategii Google Ads

estymację kosztów i efektów

dopasowaną ofertę

Zadzwoń do nas pod numer
800 880 991