01
Nasi specjaliści SEM w poniższym artykule przedstawili profil konsumenta w covidowej rzeczywistości.
❯ Zasady skutecznej sprzedaży w pandemii: szybkie płatności online oraz dostępne i jakościowe produkty
02
Które z nawyków wyrobionych podczas pandemii zostaną z nami, i jaki będzie miało to wpływ na e-commerce?
Autorka przeanalizowała trzy branże: sprzedażową, turystyczną i finansową.
❯ COVID changed the consumer journey, but what’s likely to stick?
03
Według badań, wystarczy 66 dni aby wyrobić w sobie nawyk. W ciągu ostatniego roku powstało ich mnóstwo. Jak nowe nawyki konsumentów wpłynęły i będą wpływać na zmianę komunikacji marek?
04
Kto nigdy nie użył Google Translate, niech pierwszy rzuci słownikiem. Najpopularniejszy tłumacz internetowy to już nie słynne “thank you from the mountain”. Jednak czy można w ten sposób tworzyć content? Dowiecie się z poniższego artykułu.
05
To nie jest element scenografii do filmu science-fiction, tylko najprawdziwsze “okno na świat”! To pierwszy tego typu obiekt na świecie.
❯ Wilno i Lublin połączył futurystyczny portal, który umożliwia „spotkanie\” mieszkańców obu miast
06
O wygodnych metodach płatności, w tym o płatnościach odroczonych, dodatkowych CTA i innych możliwościach zwiększenia konwersji pisze Marta Olejnik, marketing manager w PayPo.
❯ Optymalizacja sprzedaży bez większych budżetów na reklamę a nowoczesne metody płatności w e-sklepie